چگونه دستگاه TP-Link Kasa خود را برای کار با آمازون الکسا آماده کنم؟

چگونه دستگاه TP-Link Kasa خود را برای کار با آمازون الکسا آماده کنم؟

چگونه دستگاه TP-Link Kasa خود را برای کار با آمازون الکسا آماده کنم؟

این مقاله به شما  نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید دستگاه‌های TP-Link Kasa را به اپلیکیشن Amazon Alexa خود متصل کنید. اگر در مراحل کار با مشکلی مواجه شدید، لطفا برای عیب یابی به پایین صفحه مراجعه کنید.

قبل از انجام کار:

  • لطفا اپلیکیشن Kasa را باز کنید و به حساب TP-Link خود وارد شوید. اگر حساب TP-Link ندارید اینجا کلیک کنید.

  • دستگاه‌های Kasa را در ابتدا با اپلیکیشن Kasa راه اندازی کنید و مطمئن شوید كه می‌توانید آنها را با اپلیکیشن Kasa کنترل کنید.

توجه: برای RE270K/RE370K اطمینان حاصل کنید که Remote Control روی اپلیکیشن Kasa فعال باشد.

اتصال دستگاه Kasa به آمازون الکسا

  1. اپلیکیشن Amazon Alexa را باز کنید. روی آیکون Home موجود در گوشه سمت راست پایین صفحه تقه بزنید. سپس روی آیکون + در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کرده و Add Device را انتخاب کنید.

  2. Kasa Smart را انتخاب کنید و روی Continue تقه بزنید.

  3. روی ENABLE TO USE تقه بزنید. نام کاربری و کلمه عبور حساب Kasa را وارد کنید و بعد از آن روی Authorize تقه بزنید. بعد از احراز هویت، اپلیکیشن پیام TP-LINK Kasa has been successfully linked را نمایش می‌دهد. روی دکمه Done تقه بزنید تا به مرحله بعد وارد شوید.
    DISCOVER DEVICES تقه بزنید و یا از فرمان صوتی Alexa, discover devices استفاده کنید. الکسا دستگاه‌های متصل به حساب کاربری Kasa شما را اسکن کرده و نمایش می‌دهد.
    روی SET UP DEVICE تقه بزنید، شما می‌توانید یک گروه برای دستگاه Kasa انتخاب کنید و یا با تقه زدن روی SKIP این مرحله را رد کنید. برای پایان دادن به تنظیمات روی DONE تقه بزنید.
    اکنون شما فرآیند راه اندازی را تکمیل کرده‌اید. حالا می‌توانید انواع دستگاه‌ها را انتخاب کرده و ببینید کدامیک توسط الکسا شناسایی شده است.

تمام دستگاه‌های Kasa شناسایی شده را می‌توان از طریق دستیار صوتی الکسا کنترل کرد. لطفا با فرامین صوتی امتحان کنید آیا آنها به درستی کار می‌کنند یا خیر.

برای مثال، اگر یک لامپ در Kasa با نام Little Bulb فهرست شده است. شما می‌توانید بگویید Alexa, turn on the Little Bulb و ببینید آیا الکسا این لامپ را روشن می‌کند.

توجه: هر بار که شما نام یک دستگاه هوشمند را تغییر می‌دهید باید یک بار دیگر این دستگاه را شناسایی کنید تا نام آن به‌روزرسانی شود.

عیب یابی

  1. الکسا در زمان شناسایی دستگاه‌ها با شکست مواجه شده است، چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

  • سعی کنید دستگاه هوشمند را ریبوت کرده و شناسایی توسط الکسا را دوباره انجام دهید.

  • بررسی کنید که آیا اپلیکیشن Kasa می‌تواند از راه دور دستگاه را کنترل کند؟ اگر نتوانست دسترسی به اینترنت و تنظیمات ریموت کنترل را بررسی کنید.

  1. چرا وضعیت دستگاه Offline را روی الکسا نشان می‌دهد؟

  • اتصال بی‌سیم ممکن است قطع شده باشد. سعی کنید دستگاه را ریبوت کرده و شناسایی توسط الکسا را دوباره انجام دهید.

  • ممکن است دسترسی به اینترنت روی روتر شما قطع شده باشد.

  • عملکرد کنترل از راه دور ممکن است خاموش شده باشد.

  • مشکلی با سرور ابری به وجود آمده است.

  1. الکسا دستگاه را شناسایی کرده است اما نمی‌تواند آن را مدیریت کند، در صورتی که شما با اپلیکیشن Kasa می‌توانید این کار را انجام دهید.

در چنین شرایطی لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial