فناوری داهوا در نمایشگاه IFSEC لندن

فناوری داهوا در نمایشگاه IFSEC لندن

فناوری داهوا یکی از ارائه دهندگان در صنعت نظارت تصویری جهانی همراه با AI ، نوآوری فنی و راه حل های هوشمند خود را در نمایشگاه، IFSEC بین المللی 2018 به نمایش گذاشته است.به عنوان یک رویداد امنیتی در اروپا، IFSEC بهترین مکان برای نمایش محصولات تازه تولید شده داهوا است که سیستم نظارت را کارآمدتر، هوشمندانه تر و راحت تر می کند.

داهوا توانایی هوش مصنوعی، از جمله الگوریتم های یادگیری عمیق که عمدتا افراد و وسایل نقلیه راهدف قرارمی دهند فراهم می کند.. این امر داهوا را قادر می سازد تا از برنامه های کاربردی پیشرفته مانند تشخیص چهره،جمع آوری و تجزیه و تحلیل فرا داده ها، شمارش افراد، جستجوی تصویر، جریان چهره، تشخیص حوادث ترافیکی وآمار ترافیک پشتیبانی کند.

دوربین شمارش افراد

این دوربین با پارت نامبر DH-IPC-HDB108341X-3D-3MP و با استفاده از یک چیپ که بر اساس الگوریتم های یادگیری عمیق، لنز دوگانه و سنسور دوگانه طراحی شده و امکان استخراج سریع اطلاعات تصویر از فیلم های باوضوح بالا برای بررسی عموم را فراهم می کند. این مدل با چندین روش بررسی شده و دقت بسیار بالا تا 98 درصدرا دارا می باشد.

دوربین Box با قابلیت تشخیص چهره

این مدل با پارت نامبرDH-IPC-HFW824ZF-FR-2MP  دارای تشخیص چهره در حد بسیار خوب است و حتی می تواند16 عکس را در یک فریم ضبط کند و ویژگی های مختلف چهره مانند جنسیت، سن و احساسات شخصی از تصویر رااستخراج می کند. همچنین بعد از آپلود یک عکس به Cloud امکان مقایسه کارآمد تصویر در زمان واقعی را فراهم می کند.

دستگاه ضبط تصاویر

 این مدل با پارت نامبر DH- IVSS 7008- 1T- 8HDD یک محصول Star از سری deep sense است که شامل بررسی ،ذخیره پخش و تجزیه و تحلیل ویدئو در یک دستگاه است.

دوربین Wifi

مدل IPC- C26EP علاوه بر نیازهای حرفه ای این مدل می تواند انتخاب جدیدی برای مصرف کنندگان باشد که علاقمندبه ارتقای امنیتی هستند. Looc با پشتیبانی از حسگر PIR با کیفیت بالا، نورپردازی داخلی و آژیر امنیتی امکان نظارت از راه دور را فراهم می کند .همچنین دارای ویژگی های مشتری گرا از جمله طراحی ضد آب است.

نمایشگر فروشگاهی

مدل DH- LDV49- SAI200- 49  چندین حالت جهت نمایش ارائه می دهد و فرصت های نمایش و مجوز تنظیمات و مدیریت را برای نمایش تصویر با سناریوهای مختلف ارائه می دهد.علاوه بر این از طریق کابل به Wifi و ماژول 4G پشتیبانی می شود.همچنین وجود فناوری AI در این مدل می تواند دسته بندی های هدفمند برای مشتریان با توجه به سن، جنسیت،احساسات و لباس آن ها طراحی کند و به صورت محرمانه از آن نگهداری کند.

منبع : سایت داهوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial