درباره توتال شبکه

توتال شبکه در آذرماه سال ۱۳۸۷ فعالیت حرفه‌ای و تجاری خود را آغاز کرد. این شرکت با هدف ارائه جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات روز دنیای ‌فناوری‌اطلاعات و شبکه تصمیم گرفت به بخشی از نیازهای روبه‌رشد کاربران خانگی، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های تجاری پاسخ دهد. در طول این سال‌ها توتال شبکه سعی کرده بر رسالت خود مبنی بر عرضه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها با کمترین هزینه استوار باقی بماند. برای این منظور از نیروهای انسانی مجرب و کارآمدی برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات استفاده کرده تا رضایت مشتریان را به‌دست آورد. شرکت‌های بزرگ برای ارائه بهترین خدمات به خط‌مشی‌های حاکمیتی نیاز دارند. خط‌مشی‌هایی که در قالب یک سند راهبردی تدوین می‌شوند، نشان می‌دهند یک سازمان در عزم خود مبنی بر تعامل بهتر با شرکای تجاری و ارائه خدماتی متناسب با نیازهای محلی مشتریان خود پایبند است. توتال شبکه از این قاعده مستثنا نیست و همواره سعی کرده بر مبنای خط‌مشی‌هایی روشن که رسالت این شرکت در زمینه ارائه بهترین خدمات را نشان می‌دهند روبه‌جلو گام بردارد.

درباره توتال شبکه

از جمله این خط‌مشی‌های حاکمیتی که توتال شبکه به آن‌ها پایبند است به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بهبود سطح علمی و فنی نیروی انسانی

  • بهبود فرآیندهای مدیریتی با بهره‌گیری از جدیدترین الگوهای مدیریتی که تاکید بر رهبری به جای مدیریت دارند

  • بهبود وضعیت زیرساخت‌های سیستمی و ارتقا مستمر آن‌ها

  • جلب اعتماد مشتریان با ارائه خدمات درست

  • ضمانت بهترین قیمت، تضمین اصل بودن کالا، مشتری‌مداری

  • تعامل سازنده با شرکای تجاری، ذینفعان و مشتریان

آدرس : خیابان ولیعصر ، تقاطع طالقانی ، پاساژ نور تهران طبقه چهارم اداری واحد 1609

ایمیل: info@totalnetwork.ir

شماره تماس:
 ۰۲۱-۸۸۹۰۰۳۲۰
 ۰۲۱-۸۸۹۰۰۴۵۲
 ۰۲۱-۸۸۹۱۱۳۷۴-۶

گواهی نامه ها

درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه
درباره توتال شبکه