نرم افزار Theher + ارتباط با روتر های تی پی لینک

نرم افزار Theher + ارتباط با روتر های تی پی لینک

تی‌پی‌لینک برای مدیریت هرچه ساده‌تر روترهای خود نرم‌افزاری به‌نام Tether دارد. نرم‌افزار فوق به کاربران اجازه دسترسی و مدیریت از راه دور روتر یا گسترش‌دهنده‌های وای‌فای را می‌دهد. یک نرم‌افزار کاربردی که روی گوشی‌های اندرویدی و iOS نصب شده و انواع مختلفی از قابلیت‌ها همچون تنظیمات کنترلی والدین، راه‌اندازی و پیکربندی روتر را با استفاده از یک روش گرافیکی ساده امکان‌پذیر می‌کند. نرم‌افزار فوق اجازه می‌دهد به شکل آنلاین متوجه شوید چه فرد یا دستگاهی به روتر متصل شده و چه نوع دسترسی دارد. جالب آن‌که نرم‌افزار فوق اجازه پیکربندی تنظیمات تخصصی شبکه را نیز فراهم می‌کند. در این مطلب با قابلیت‌های کاربردی نرم‌افزار فوق آشنا می‌شویم.

کنترل و به‌روزرسانی ساده از طریق ابر

کاربر با یک شناسه منحصر به‌فرد و اختصاصی تی‌پی‌لینک می‌تواند روترها، مودم‌روترهای DSL و تکرارکننده‌ها را از هر مکانی و در هر زمانی مدیریت کند. برنامه Tether هر زمان به‌روزرسانی برای روتر موجود باشد هشداری برای کاربر ارسال می‌کند تا بتواند با کمترین زحمت ممکن روتر خود را به‌روزرسانی کرده، آسیب‌پذیری‌های روتر را برطرف کرده و از قابلیت‌های جدید بهره‌مند شود. افرادی که دائما در سفر هستند یا بیشتر اوقات خود را در محل کار سپری می‌کنند این شانس را دارند تا از راه دور روتر را راه‌اندازی مجدد کنند، به‌روزرسانی‌ها را روی روتر نصب کنند یا تغییراتی در تنظیمات به‌ وجود آورند. تمامی این فعالیت‌ها از طریق محاسبات ابری قابل انجام است.

راه‌اندازی و پیاده‌سازی نرم افزار Theher شبکه با استفاده از Tether

کاربر می‌تواند روترها و توسعه‌دهنده‌های وای‌فای سازگار با ویژگی Tether را در کمترین زمان پیکربندی کند. کافی است نام شبکه، گذرواژه و تنظیمات اتصال به ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی را تنظیم کنید تا در کوتاه‌ترین زمان آنلاین شوید.

مدیریت بلادرنگ شبکه با Tether

نرم افزار Theher

همان‌گونه که اشاره شد، Tether اجازه می‌دهد افرادی که به شبکه متصل شده‌اند را مشاهده کرده و اگر احساس کردید فرد غیرمجازی به شبکه متصل شده با فشار یک دکمه دسترسی او به شبکه را مسدود کنید.

اعمال یک مدیریت دقیق بر شبکه و فعالیت‌های آنلاین

برنامه Tether اجازه می‌دهد تا دستگاه‌ها و کاربرانی که قادر به اتصال به روتر یا توسعه‌دهنده امواج وای‌فای هستند را مدیریت کنید و همچنین سطح دسترسی مشخصی برای افراد مشخص کنید. همچنین این امکان در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا وب‌سایت‌های ایمن و پر بازدید را به فهرست سفید مبتنی بر آدرس‌های اینترنتی اضافه کنند. اگر قرار است روتر در منزل و توسط کودکان استفاده شود، این امکان وجود دارد تا زمان‌های مشخصی را برای محدود ساختن دسترسی به اینترنت مشخص کرد. این‌کار به سادگی انجام می‌شود. ابتدا باید پروفایلی که قصد مدیریت آن‌را دارید ایجاد کرده و انتخاب کنید. فیلترهای محتوایی را برای مسدودسازی دسترسی به سایت‌ها تنظیم کرده و در نهایت دسترسی به شبکه را در زمان‌های مشخصی کنترل و محدود کنید.

نرم افزار Theher  روی چه گوشی‌هایی نصب می‌شود؟

نرم افزار Theher

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه Tether با روترهای قدیمی تی‌پی‌لینک کار نمی‌کند. اگر روتر خود را در چند سال گذشته خریداری کرده‌اید به احتمال زیاد، روتر با نرم‌افزار Tether سازگاری دارد. برای مشاهده مودم‌روترها، روترهای وای‌فای و توسعه‌دهنده‌هایی که سازگار با قابلیت فوق هستند به آدرس  Both listed and higher hardware versions of these models are compatible with Tether APP  مراجعه کنید. اگر اطلاعی در مورد نسخه میان‌افزار روتر خود ندارید، کافی است به برچسب درج شده روی جعبه روتر خود مراجعه کنید. در برچسب روی جعبه نسخه سخت‌افزار روتر همانند شکل زیر نشان داده شده است.

نرم افزار Theher
اگر جعبه روتر را ندارید، از طریق پنل مدیریتی روتر قادر به مشاهده نسخه سخت‌افزار هستید. برای این منظور باید مرورگر خود را باز کرده، آدرس 192.168.1.1 را تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید. پس از وارد کردن گذرواژه مربوطه در پنل مدیریتی روی گزینه Advanced در بالای صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد در پنل سمت چپ روی گزینه System Tools کلیک کرده و گزینه Firmware Upgrade را کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده نسخه سخت‌افزار و میان‌افزار را مشاهده می‌کنید.

نرم افزار Theher
لازم به توضیح است که نرم‌افزار فوق روی آی‌فون‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 9.0 به بعد و روی گوشی‌های اندرویدی مجهز به نسخه 4.3 به بعد قابل استفاده است. برای دانلود نسخه‌های مربوط به گوشی‌های اندرویدی و iOS این نرم‌افزار به آدرس‌های زیر مراجعه کنید:

نسخه اندرویدی از گوگل پلی

نسخه iOS از اپل استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial