سیستم هوشمند Dahua HOC از طریق راهکار موسوم به پلیس آنلاین ، به امنیت شهر هانژو کمک می کند !

سیستم هوشمند Dahua HOC از طریق راهکار موسوم به پلیس آنلاین ، به امنیت شهر هانژو کمک می کند !

شهر هانژو پرجمعیت ترین شهر استان ژیانگ در شرق چین است . جمعیت9.8 میلیون نفری در مساحتی حدود 16600 کیلومتر مربع زندگی می کنند . منطقه جیگانگان به عنوانی یکی از مناطق اصلی هانژو ، حدود 1.1 میلیون نفر جمعیت شناور دارد که از این حیث شلوغ ترین بخش شهر است . وجود مراکز اداری جدید شهر هانژو در این منطقه ، بزرگترین ایستگاه های قطار ، نمایشگاه ها ، مراکز شلوغ و بزرگراه ها و پل های متعدد در کنار رودخانه ها باعث شده تا این منطقه به عنوان یکی از مناطق شلوغ هانژو شناخته شود .

چالش های پیش رو در خصوص بکارگیری سامانه مدار بسته
منطقه جیانگان حدود 8 هشت خیابان ، 141 محله و 4 روستا دارد و همچنین در حال توسعه است . حدود40% جمعیت غیر ثبت شده ازکل منطقه در این قسمت ها زندگی می کنند و این مهم کار را برای پلیس دشوار کرده است تا جایی که هر مامور پلیس به طور متوسط باید 1700 شهروند را مدیریت کند . کمبود نیروی پلیس بر زمان پاسخ و حضور به موقع در مواقع لزوم تاثیر گذاشته است همچنین پوشش ناکافی سیستم امنیتی نیز نظارت را برای ماموران پلیس دشوار نموده است .

سیستم هوشمند Dahua HOC از طریق راهکار موسوم به پلیس آنلاین ، به امنیت شهر هانژو کمک می کند !

راه حل
سیستم هوشمند مدیریت شهری داهوا – Dahua Heart of City یا HOC با استفاده تکنولوژی های متنوعی مانند سنجش  کامل ، آنالیز تصویر و استفاده از قابلیت های مختلف مبتنی بر ویژگی های منحصر به فرد داهوا توانسته تا ویژگی های مورد نیاز جهت یک پلیس آنلاین را مهیا نماید . ادغام اینترنت ، اینترنت اشیا – IOT و DOT داهوا با موفقیت توانسته تا نیاز های امنیتی پلیس را پوشش دهد . این مهم با ارتقای سطح ایمنی شهروندان توانسته میزان رضایت مندی آنها را افزایش بدهد . استفاده از هوش مصنوعی ، بیگ دیتا و تجزیه تحلیل مبتنی بر فضای ابر اطلاعات ، اطلاعات مورد نیاز را بصورت آنلانی در اختیار پلیس آنلاین قرار می دهد تا شهر را به نحو مطلوب اداره نماید .به علاوه داهوا با استفاده از 19 سنسور ، صد ها محصول نظارتی و شبکه و راهکار های متعدد جهت پوشش نیاز های امنیتی از قبیل تجزیه و تحلیل جرائم مربوط به املاک ، مدیریت و کنترل ترافیک ، نظارت بر افراد ، کنترل افراد از لحاظ رونی ، ردیابی و دستگیری متخلفین بصورت آنلاین ، جستجوی افراد گمشده و … توانسته به ارتقای ایمنی شهر کمک کند 

فواید استفاده از سیستم هوشمند شهر داهوا – HOC
سیستم پلیس آنلاین داهوا در مقایسه با پلیس سنتی توانسته با استفاده از تکنولوژی هوشمند داهوا و داده های رایانه های متعدد ، مناسب ترین عملکرد را جهت نظارت و کنترل افراد داشه باشد و از این رو کمک شایانی به ماموران امنیتی کرده است . استفاده از سیستم های هشدار سریع جهت اطلاع رسانی و ردیابی موارد متعدد بصورت آنلاین از دیگر قابلیت های این سیستم می باشد .
از 2016 که مسئولان شهر جیانگ از سیستم H0C داهوا استفاده می کنند ، نتایج برجسته ای از جمله افزایش دیتا بیس اطلاعاتی پلیس ، کاهش نرخ جرم ، افزایش تعداد پرونده ها ، بهبود خدمات عمومی و ردیابی مفقودین  توانسته کمک شایانی به مسئولان پلیس شهر بکند .

.منبع:سایت داهوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial