روتر مش جدید TP-Link جهت کنترل ابزارهای هوشمند خانگی

روتر مش جدید TP-Link جهت کنترل ابزارهای هوشمند خانگی

TP-Link روتر دوم خود را با نام Deco M9 Plus راه اندازی می کند که دارای دو توانایی قابل توجه سرعت و عملکرد در خانه های هوشمند است.

ویژگی ظاهری M9 Plus

اولین ویژگی ظاهریشان این است که یک روتر سه بانده به جای یک باند دوگانه است. که سریعترین سرعت ها را مجاز می شمارد.همانند بسیاری از روترهای سه بعدی M9 Plus یک شبکه اختصاصی برای ارتباط بین واحدهای روتر ایجاد می کند و اجازه نمی دهد عملیات سریعتر برای شبکه های متصل به تلفن و رایانه شما انجام شود.اولین روتر مش TP-Link Deco M5 تنها یک مدل دو بعدی بود، این چیزی است که شما معمولا می توانید روی روترها پیدا کنید و دلیل آن ارزان بودن آن ها است.اکثر سیستم های مش گزینه های دوگانه و سه بعدی را ارائه می دهند، بنابراین هیچ چیز خاصی وجود ندارد.

موارد مرتبط با کنترل و اتصال روتر M9 Plus

M9 Plus همچنین میتواند Zing Bee را پشتیبانی می کند، که یک پروتکل بی سیم است.که توسط بسیاری از ابزارهای هوشمند خانه استفاده می شود و به روتر اجازه اتصال به انواع مختلفی از دستگاه های کم قدرت مثل چراغ های هوشمند، سوئیچ های نور قفل درب ها و خیلی از موارد را میدهد. روتر همچنین دارای پشتیبانی بلوتوث می باشد.

روتر و هر دستگاه هوشمند متصل به آن می توانند از طریق برنامه Deco TP Link کنترل شوند.  TP-Linkمی گویند که آن را می توان با IFTTT  و  Alexa ادغام کرد و بنابراین شما گزینه های زیادی برای روش استفاده و کنترل ابزارهایی که به آن متصل می کنید، خواهید داشت.

شما معمولا باید یک hub اختصاصی جهت پشتیبانی Zing Bee خریداری کنید. علاوه بر این می توان از روتر یا مسیریاب تی پی لینک برای افرادی که میخواهد به Smart home اتصال پیدا کنند، کمک میکند. آمازون اخیرا Zing Bee را به Echo plus اضافه کرده است، که نشان می دهد این جریان متداول تر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial