روتر لینکسیس E3000 ؛ یک روتر کامل

روتر لینکسیس E3000 ؛ یک روتر کامل

روتر لینکسیس E3000 را می توان پادشاه جدید روتر ها و جایگزین روتر WRT610N است. این روتر یک مدل ارتقاء یافته روتر های دو بانده است. در این روتر نرم افزار جدید جایگزین قبلی شده است ، تنظیم روتر آسان تر شده است. در حقیقت این روتر اطلاعات را به سادگی با روتر سسیکو به اشتراک می گذارد، به طور خلاصه روتر اطلاعات را در بستر امن به دور از هک اطلاعات و توسط قابلیت SSID ارسال می کند و به کاربران اجازه می دهد دسترسی افراد مهمان را مدیریت کنند که این یک قابلیت خوب است .

"نقد

رابط کاربری به کار رفته در روتر E3000 لینکسیس مانند روتر های قبلی لینکسیس طراحی شده است ، سرور UPnP درون روتر به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات و تصاویررا ازهرنوع و ازطریق پورت USB منتقل کند. این امکان از سال های گذشته در روتر های لینکسیس قرار داشته است از این رو برای افرادی که می خواهند برخی از فیلم های ایکس باکس را به دستگاه های ذخیره ساز منتقل کنند این روتر پیشنهاد نمی شود . برای دسترسی به تنظیمات روتر شما می توانید به راحتی با استفاده از مرورگر خود به صفحه تنظیمات روتر متصل شوید و آن را به عنوان یک درایو شبکه به کامپیوتر شخصی خود اضافه کنید .

نقد و بررسی روتر لینکسیس E3000 ؛ یک روتر کامل

سرعت انقال اطلاعات در E3000 لینکسیس نسبت به مدل مشابه و نزدیک به آن یعنی WRT-600N بیشتر است و انتقال اطلاعات در E3000 ، زمان کمتری طول می کشد ( به طور مثال ارسال یک فایل 1.56 گیگا بایتی در حدود 8 دقیقه و 45 ثانیه طول می کشد )

جهت تست کردن این روتر یک خانه بزرگ دریک شهرکوچه( جایی که حداقل میزان مداخله فرکانس های بی سیم وجود دارد )انتخاب شد. برای اینکه این آزمایش جنبه مقایسه ای بهتری داشته باشد در کنار این روتر و با شرایط یکسان از یک روتر WRT600N نیز استفاده شد ، در حالت تست هر روتر باید به طور همزمان با 30 شبکه بی سیم دیگر ارتباط برقرار می کرد ، در روتر WRT600N کیفیت سیگنال حداکثر 2 طبقه بالا یا پایین آپارتمان ( 15 متر به صورت افقی ) در دسترس بود و در فواصل طولانی تر این کیفیت افت داشت اما سیگنال ارسالی روتر E3000 در این شعاع با کیفیت مناسبی در دسترس قرار گرفت .

شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در توتال شبکه استفاده کنید و مناسب ترین و بهینه ترین روتر را با توجه به نیاز و بودجه انتخاب نمایید .

نظرات خود را برای ما درج فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial