دوربین هایلوک

هایلوک یکی از جدیدترین برندهای دوربین مداربسته است که در چند سال اخیر توسط کمپانی قدرتمند هایک ویژن به بازار عرضه شده است . هایلوک در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن که به عنوان برترین برند مداربسته دنیا است به بازار عرضه شد. با توجه به تنوع تجهیزات مداربسته و البته قیمت به نسبه بالای محصولات تولید شده کمپانی هایک ویژن ، این کمپانی در سال 2018 با هدف ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت جذاب برای مشتریان ، برند دوربین مدار بسته هایلوک را روانه بازار کرد. هایلوک با تولید رنج وسیعی از محصولات دوربین مداربسته شامل تجهیزات تحت شبکه و همچنین محصولات دیجیتال HD توانسته  به سرعت جای خود را در بین مشتریان باز کند .تنوع محصولات ، استفاده از تکنولوژی برتر کمپانی هایک ویژن ، نرم افزارهای مدیریت تصویر ویژه PC و همچنین تلفن همراه ، خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی قدرتمند و قابل اعتماد از جمله مهمترین نقاط قوت شرکت هایلوک به حساب می آید .

هایلوک

محصولات شرکت هایلوک شامل انواع دوربین های ثابت و متحرک تحت شبکه IP و دستگاه های ان وی آر NVR ، دوربین های ثابت و متحرک HD و دستگاه دی وی آر DVR می باشد . کیفیت مواد به کار رفته و همچنین کیفیت تصویر محصولات هایلوک از برند پیشرو هایک ویژن چیزی کم ندارد . مشتریانی که به دنبال تصاویر با کیفیت و برند معتبر هستند اما دارای محدودیت بودجه بوده و امکان استفاده از محصولات هایک ویژن را ندارند می توانند از محصولات دوربین مداربسته هایلوک استفاده کنند .

 

برخی از مهمترین محصولات دوربین مداربسته هایلوک :

  • دوربین تحت شبکه

  • دوربین اسپید دام تحت شبکه

  • دستگاه ان وی آر NVR

  • نرم افزار مدیریت تصویر

  • دوربین اچ دی HD

  • دوربین اسپید دام اچ دی HD

  • دستگاه دی وی آر DVR

نمایندگی هایلوک

توتال شبکه به عنوان نماینده رسمی تجهیزات دوربین مداربسته هایلوک در ایران ، افتخار دارد تا با موجودی کامل محصولات نظارت تصویری در کنار قیمت مناسب و همچنین تیم فنی و پشتیبانی مجرب ، در اسرع وقت پاسخگوی نیاز مشتریان باشد . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع محصولات و همچنین قیمت آن با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و برای دانلود لیست قیمت محصولات هایلوک کلیک کنید .

لیست قیمت دوربین هایلوک

جهت خرید دوربین مدار بسته هایلوک ، پس از انتخاب محصول مورد نظر از بین محصولات ما ، جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید هایلوک با ما تماس بگیرید . شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را از نمایندگی هایلوک یعنی توتال شبکه خریداری نمایید.

محصولات هایلوک

توتال شبکه نمایندگی هایلوک با گارانتی 2 ساله پارس ارتباط می باشد .

برای مشاوره و خرید محصولات هایلوک با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.