دوربین تحت شبکه داهوا ، از هوای کوهستان Refugio Collado Jermoso گزارش می دهد !

دوربین تحت شبکه داهوا ، از هوای کوهستان Refugio Collado Jermoso گزارش می دهد !

تصور کنید که بتوانید تنها با یک کلیک تصویر کوهستان Refugio Collado Jermoso را از ارتفاع 2064 متری مشاهده کنید ؟ آیا هیجان انگیز نیست ؟ ما با استفاده از دوربین داهوا اینکار را برای شما و بسیاری از بینندگان در دنیا ممکن کرده ایم . به لطف استفاده از دوربین IP داهوا ( Dahua ) ، هم اکنون کاربران می توانند آخرین اطلاعات مربوط به آب و هوا ، شرایط جوی ، هشدار های مختلف ، مسیر صعود و بسیاری از موارد دیگر را به صورت مستقیم و تنها با یک کلیک بر روی شبکه های فیسبوک یا یوتیوب مشاهده کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند .

دوربین تحت شبکه داهوا ، از هوای کوهستان Refugio Collado Jermoso گزارش می دهد !
دوربین تحت شبکه داهوا ، از هوای کوهستان Refugio Collado Jermoso گزارش می دهد !

چالش های پروژه

برای اینکه بتوان تصاویر قله را توسط دوربین مدار بسته تصویر برداری کرد چندین چالش پیش روی کارشناسان داهوا قرار داشت . بزرگترین چالش ، شرایط فوق العاده نا مساعد آب و هوایی بود. کارشناسان نیاز به دوربین و تجهیزات جانبی داشت که در مقابل شرایط خشن آب و هوایی مانند طوفان ، دمای پایین ، رطوبت و مواردی شبیه به این ، مقاومت داشته باشد . مشکل دیگر این بود که برای مشاهده تصاویر دوربین بصورت آنلاین باید یک ارتباط قدرتمند همیشگی بین قله و محل دریافت تصاویر دوربین مدار بسته داهوا برقرار می شد .

راه حل

با در نظر گرفتن موارد بالا و چندین مشکل دیگر ، بهترین انتخاب ، دوربین اسپید دام SD65F230F-HNI داهوا بود .این دوربین با توان زوم اپتیکال قدرتمند و حرکت 360 درجه خود می تواند تصاویر فوق العاده ای را از تمامی جهت ها برای کاربران ارسال کند .همچنین قابلیت دید در شب هوشمند دوربین داهوا و امکان True WDR تعبیه شده بر روی این دوربین باعث می شودتا دوربین همواره تصاویربا کیفیت بالا را حتی زمانی که خورشید به طور مستقیم به لنز دوربین می تابد ، ارسال کند .به لطف استفاده از تکنولوژی های هوشمند دوربین داهوا ، تصاویر این دوربین همواره با کیفیت فوق العاده ای به کاربران ارائه می شودو آنها می توانند تصاویر قله را با کیفیت فوق العاده ای مشاهده کنند.امکان تصویر برداری در شرایط دمایی منفی 40 درجه تا مثبت 70 درجه سانتیگراد ، عملکرد مطلوب در رطوبت حداکثر 95 درصدی ،مقاومت در برابر ضربه با استاندارد IK10 و ضد آب و ضد گرد و غبار و ضد برف بودن با استاندرد IP67 در این دوربین به نحو مطلوب پاسخ داده شده است .

 
منبع : مجله A&S

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial