داهوا و رشد سالانه 32 درصدی نسبت به سال گذشته

داهوا و رشد سالانه 32 درصدی نسبت به سال گذشته

اسناد مالی ارائه شده شرکت داهوا در بورس نشان می دهد که این تولید کننده در نیمه نخست سال 2018 میلادی توانسته است به سود عملیاتی معادل 1.44 میلیون دلار دست پیدا کند که این نسبت به سود عملیاتی سال گذشته داهوا ، حدود 31.47% افزایش یافته است. ( سود عملیاتی شامل سود باقیمانده پس از محاسبه تمامی هزینه های مربوطه می باشد )

داهوا و رشد سالانه 32 درصدی نسبت به سال گذشته
داهوا و رشد سالانه 32 درصدی نسبت به سال گذشته

گزارش مالی ارائه شده همچنین نشان می دهد که درآمد عملیاتی داهوا در نیمه نخست 2018 حدود 183.59 میلیون دلار است که نسبت به سال گذشته حدود 12% رشد را نشان می دهد. ( درآمد عملیاتی به میزان درآمدی گفته می شود که از فروش محصولات نظارت تصویری توسط داهوا کسب شده است. این درامد تنها بابت فروش محصولات محاسبه می شود و فروش دارایی ، املاک و … را شامل نمی شود )

سود خالصی که در بورس بین سهامداران داهوا تقسیم شده است طبق این گزارش مالی به 158.72 میلیون دلار رسیده است که این میزان نیز نسبت به سال گذشته بیش از 10% رشد را نشان می دهد. ( سود خالص شامل مجموع درآمد باقیمانده پس از در نظر گرفتن جریانات نقد ورودی و خروجی می باشد. برای به دست آوردن سود خالص باید تمام هزینه های مربوط به بدهی ها مانند بهره ی وام و مالیات و … از سود عملیاتی کسر شود )

مدیران رده بالای داهوا اعتقاد دارند که عوامل متعددی این رشد پایدار را به وجود آورده است که از جمله می توان به مواردی مانند: سرمایه گذاری در تکنولوژی های جدید و مدرن ، تولید محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ، ارائه راهکارهای هوشمند سازی بر پایه اینترنت اشیا ( IOT ) و توانایی درک نیاز بازار و روند آن و تولید محصولات مدار بسته با توجه به آن اشاره نمود.

بر اساس این گزارش و در دوره زمانی نیمه نخست سال 2018 ، دارایی های داهوا 4.2 درصد افزایش یافته است ، به علاوه دارایی های خالص داهوا نیز نسبت به زمان آغاز دوره گزارش حدود 4.87 درصد افزایش یافته است که همه این ها را می توان نتیجه رشد کسب و کار و افزایش میزان سود این تولید کننده محصولات دوربین مدار بسته چینی به حساب آورد .

 
منبع : سایت سکوریتی ورد مارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial