داهوا از سیستم ویدیو کنفرانس جدید خود رونمایی کرد

داهوا از سیستم ویدیو کنفرانس جدید خود رونمایی کرد

داهوا به عنوان یکی از رهبران حوزه دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی از سیستم وید یو کنفرانس جدید خود رونمایی کرد.سیستم DH-VCS-TS20A0 داهوا انقلابی در حوزه برقراری ارتباط بوسیله وید یو کنفرانس در کسب و کار های کوچک و متوسط میباشد .با توجه به افزایش ارتباطات شرکت ها در مقیاس جهانی و نیاز شرکت ها به جلسات و رایزنی ها مداوم ، استفاده از وید یو کنفرانس یک راهکار مقرون به صرفه است ، سیستم وید یو کنفرانس DH-VCS-TS20A0 داهوا با طراحی یکپارچه و کوچک خود امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد.طراحی زیبا ، استفاده از دوربین Full HD ، امکان وای فای سازگار و قدرتمند با دستگاه های مختلف و بسیاری از موارد دیگر توسط این سیستم ویدیو کنفرانس قدرتمند داهوا برای مشتریان فراهم می شود.

طراحی زیبا و حداکثر استفاده از فضای موجود

ویدیو کنفرانس TS20A0 داهوا یک سیستم جمع و جور و مجهز به دوربین متحرک Full HD است ، همچنین میکروفن و اسپیکر تعبیه شده بر روی این سیستم به کاربران اجازه می دهد تا بطور همزمان با یکدیگر ارتباط دو طرفه داشته باشند. سنسور 1/2 .7 اینچی دوربین علاوه بر وضوح مناسب امکان ارائه تصاویر با کیفیت را هنگام تغییر جهت دوربین و زوم آن فراهم می کند. دوربین تعبیه شده بر روی این سیستم دارای زوم اپتیکال 10 برابری است و حداکثر زاویه دید 63 درجه را تصویر برداری می کند.

داهوا از سیستم ویدیو کنفرانس جدید خود رونمایی کرد
داهوا از سیستم ویدیو کنفرانس جدید خود رونمایی کرد

سازگار با سیستم عامل های مختلف

سیستم ویدیو کنفرانس جدید داهوا با سیستم عامل های مختلف سازگار است و شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافی تصاویر را بر روی ابر اطلاعات ضبط یا از آن فراخوانی کنید ، به علاوه امکان نوشتن و خواندن اطلاعات از روی USB نیز وجود دارد .

ارسال اطلاعات بدون قطع شدن

سیستم جدید ویدیو کنفرانس داهوا با پشتیبانی از فرمت رمز گذاری مدرن H.265 ، می تواند تصاویر با وضوح بالا را بدون افت کیفیت با حداقل پهنای باند موجود منتقل نماید. این مهم در دنیای ویدیو کنفرانس ها از اهمیت زیادی برخوردار است . بدون شک افرادی که می خواهند با کم کردن سفر های کاری غیر ضروری خود در هزینه ها صرفه جویی کنند می توانند با استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس جدید داهوا بسیاری از جلسات را با بهترین کیفیت برگزار نمایند و این مهم در دراز مدت می تواند اثرات مفیدی در رشد کسب و کار شما ایفا کند.

منبع : سایت مجله A&S

totalnetwork24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial