داهوا ; بزرگترین تولید کننده صنعت نظارت تصویری

داهوا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات امنیتی و حفاظتی است. این شرکت در زمینه تولید محصولات نظارتی، فعالیت‌های زیادی انجام داده و توانسته در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای فعال در این حوزه تبدیل شود. دوربین داهوا، از معروف‌ترین محصولات این شرکت است. داهوا علاوه بر تولید تجهیزات سخت افزاری در زمینه امنیت و نظارت و عرضه نرم افزارهای امنیتی نیز پیشقدم است. برای آشنایی کاربران عزیز با این برند معروف، به معرفی تاریخچه و محصولات داهوا خواهیم پرداخت و مزایای استفاده از تولیدات این برند را نیز یادآور خواهیم شد.

معرفی برند داهوا

برند داهوا کار خود را از سال 2001 در چین با هدف تولید تجهیزات نظارت تصویری آغاز کرد. این برند اولین شرکت در چین بود که توانست در تولید دستگاه ضبط دیجیتال (DVR) 8 کاناله به موفقیت برسد. پس از دستیابی به این موفقیت، داهوا در زمینه تولید محصولات مختلف نظارتی و پیشرفت تکنولوژی به کار رفته در تجهیزات امنیتی نیز اقدامات مفیدی انجام داد.
حال پس از گذشت 20 سال از تاسیس داهوا، این شرکت تبدیل به دومین برند پرفروش در حوزه تجهیزات نظارتی شده و یکی از سه برند برتر این حوزه شناخته می‌شود. محصولات داهوا با هدف افزایش کیفیت دستگاه‌ها و کاهش قیمت تولید می‌شوند. این شعاری است که داهوا همیشه سعی کرده به آن عمل کند تا تعداد زیادی از افراد بتوانند از دستگاه‌های باکیفیت نظارت تصویری و امنیتی استفاده کنند.

دلیل پیشرفت محصولات داهوا چیست؟

  • داهوا برای تبدیل شدن به یک برند پیشرو در این حوزه، بیش از 10 درصد از درآمد سالیانه خود را به بخش تحقیقات و توسعه فناوری اختصاص داده است. این برند دارای 4 مرکز اصلی تحقیقاتی است. تعداد کارمندان شرکت داهوا بیش از 16 هزار نفر اعلام شده که از این تعداد، 6 هزار نفر در مراکز تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند.

    اختصاص نیروی انسانی بالا در مراکز تحقیقاتی در کنار حمایت مالی شدید باعث شده تا محصولات داهوا پیشرفت بسیار سریعی داشته باشند و به یکی از پیشرفته‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات تبدیل شوند. 4 موسسه تحقیقاتی شرکت داهوا شامل موسسه Big Data، Chip، Video Cloud و موسسه فناوری‌های پیشرفته می‌شود. تمامی این بخش‌ها در ارتباط با هم سعی دارند تا تکنولوژی مورد استفاده در تجهیزات امنیتی و حفاظتی داهوا را روزبه‌روز بهبود ببخشند.

    همین امر نیز باعث شده تا برند داهوا تا سال 2016 بیش از 800 اختراع کاربردی در این زمینه به ثبت برساند و بتواند از این اختراعات در جدیدترین محصولات خود استفاده کند.

برند داهوا چه محصولاتی دارد؟

شرکت چینی داهوا پس از 2 سال از شروع تولید دستگاه DVR، در زمینه تولید دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری نیز ورود کرد. امروزه محصولات تولید شده توسط این برند، در تمامی مکان‌های امنیتی، کارخانه‌ها، بیمارستان‌ها، بزرگراه‌ها، بانک‌ها، هتل‌ها، مدارس و مراکز عوارضی استفاده می‌شوند. اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک یا بزرگ باشید، می‌توانید از دوربین مداربسته داهوا یا دیگر تولیدات این شرکت استفاده کنید.

به طور خلاصه لیست محصولات تولیدی شرکت داهوا شامل انواع دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ، تجهیزات ضبط تصویر دیجیتال (دی وی آر و ان وی آر)، سرور، آیفون یا در بازکن تصویری، قفل‌های پیشرفته و هوشمند و سیستم‌های دزدگیر می‌شود. حوزه دیگر فعالیت محققین این شرکت در زمینه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، خدمات رایانه ابری و امنیت سایبری خلاصه می‌شود.
از پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به دوربین داهوا و دستگاه ضبط این شرکت اشاره کرد. به دلیل فروش بالا و محبوبیت این دو دستگاه در بین خریداران ایرانی، به معرفی جزئی این دو محصول منتخب از برند داهوا خواهیم پرداخت.

معرفی دوربین مداربسته داهوا :

تلاش کارشناسان و مهندسان محقق داهوا در زمینه تکنولوژی‌های دوربین مداربسته، بیشتر از بقیه حوزه‌ها خود را به جلوه می‌کشد. دوربین‌های مداربسته به دو نوع کلی آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های تحت شبکه به دلیل کیفیت بسیار بالا و امکانات پیشرفته، بیشتر از دوربین‌های آنالوگ کاربرد دارند. دوربین‌های آنالوگ نیز به دلیل ضعف‌های زیادی که در زمینه تصویربرداری دارند، کمترین فروش را تجربه می‌کنند.

دوربین داهوا
dahua

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا

اما این امر در مورد دوربین‌های برند داهوا صدق نمی‌کند. این شرکت چینی برای رفع مشکل کیفیت دوربین‌های آنالوگ، اولین بار در کشور چین استاندارد جهانی HDCVI را ایجاد کرد. این تکنولوژی که مربوط به دوربین‌های آنالوگ است، باعث شده تا کیفیت تصویر در این دوربین‌ها افزایش یابد.

با استفاده از این استاندارد، انتقال تصاویری با کیفیت HD به وسیله کابل کواکسیال فراهم شده است. در این نحوه انتقال علاوه بر ارسال سیگنال‌های تصویری، سیگنال‌های صوتی نیز منتقل می‌شوند. امکان استفاده از قابلیت‌های پیچیده برای اتصالات دوربین در کنار افزایش طول برد انتقال تصویر و کاهش هزینه‌ها، از قابلیت‌های کاربردی و ویژه این استاندارد است.

داهوا در کنار افزایش کیفیت، به فکر امنیت سیستم‌های نظارت تصویری نیز هست و به همین خاطر این استاندارد در ابتدای انتقال، داده‌های تصویری را انکد می‌کند. پس از اینکه داده‌ها به وسیله کابل کواکسیال به دستگاه ضبط مخصوص HDCVI رسید، سیگنال‌های دریافت شده به صورت داده تصویری دیکد خواهند شد. در نظر داشته باشید که برای ضبط و ثبت تصاویر دوربین‌های HDCVI باید از دستگاه HCVR استفاده کنید. یکی از دلایلی که باعث افزایش کیفیت تصویر دوربین آنالوگ داهوا شده، امکان جلوگیری از تداخل‌های CVBS است. همچنین سینگال‌های مقدار رنگ از سینگال‌های میزان روشنایی، جداگانه منتقل می‌شوند تا کیفیت تصاویر ضبط شده افت پیدا نکند.

دوربین تحت شبکه (IP) داهوا

هرچند دوربین‌های آنالوگ داهوا نسبت به دوربین‌های آنالوگ دیگر برندها کیفیت بهتری دارند و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند، اما همچنان دوربین‌های تحت شبکه انتخاب بهتری هستند. این نوع از دوربین‌ها در اکثر زمینه‌ها از دوربین‌های آنالوگ بهتر عمل می‌کنند.

در این نوع از دوربین‌ها، اتصال به وسیله کابل شبکه انجام می‌گیرد. دوربین تحت شبکه برای ضبط تصاویر باید به دستگاه NVR متصل باشد. NVR، دستگاه ضبط داده‌های تصویری دریافت شده توسط دوربین‌های تحت شبکه است که امکانات زیادی دارد.

مزیت‌های دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین آنالوگ داهوا

دلایل زیادی وجود دارد که خریداران علاقه بیشتری به دوربین‌های تحت شبکه نشان می‌دهند و از این رو یکی از مهم‌ترین بخش‌های لیست قیمت محصولات داهوا مربوط به دوربین‌های مداربسته IP است.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته حرف اول را می‌زند

اولین قابلیت برتر این نوع از دوربین‌ها نسبت به بقیه تولیدات، امکان تصویربرداری با کیفیت بسیار بالا است. کیفیت لنز این دوربین‌ها تا 8 و 12 مگاپیکسل می‌رسد و حتی تعدادی از دوربین‌های تحت شبکه وجود دارند که با کیفیت 4K تصاویر را ضبط می‌کنند. تصویربرداری با کیفیت بالا باعث می‌شود تا امنیت مکان‌های مورد نظر بیش از پیش تامین شده و سرعت پیداکردن تداخلات امنیتی نیز افزایش یابد.

دوربین IP داهوا قابل ارتقا است

دیگر مزیت این نوع از دوربین‌های مداربسته داهوا، امکان انعطاف‌پذیری بالای آن‌ها است. در اکثر مواقع، کاربران نیاز به افزایش تعداد دوربین و ارتقا سیستم حفاظتی پیدا می‌کنند. دوربین‌های آنالوگ به دلیل محدودیت‌های سیم‌کشی و دیگر عوامل، امکان کمتری برای ارتقا دارند؛ اما دوربین‌های تحت شبکه داهوا که نیاز کمتری به کابل‌کشی دارند را می‌توان ارتقا داد و دوربین‌های جدید را به سیستم اضافه کرد.

دوربین‌های تحت شبکه داهوا راحت نصب می شوند

همان‌ گونه که گفته شد، برای نصب این نوع از دوربین‌ها نیاز به کابل‌کشی زیادی نیست و با کمترین هزینه نیز می‌توانید این دوربین‌ها را به دستگاه ضبط تصویر NVR خود متصل کنید. اگر دوربین IP شما از کابل POE پشتیبانی کند، نصب و ارتقا سیستم امنیتی شما از قبل نیز آسان‌تر خواهد شد. علاوه بر سهولت نصب و ارتقا، هزینه‌های این امور نیز کاهش پیدا خواهند کرد.

از همه جا می‌توانید به دوربین مداربسته تحت شبکه دسترسی داشته باشید

به طور کلی دوربین‌های تحت شبکه، از تکنولوژی و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به دوربین‌های آنالوگ استفاده می‌کنند. امکان اتصال به تلفن همراه از طریق نرم‌افزارهای مربوطه یکی از امکانات کاربردی این نوع از دوربین‌ها است. کاربران می‌توانند با اتصال دوربین تحت شبکه به گوشی خود در تمامی ساعات، از وضعیت امنیتی مناطق مورد نظر مطلع شوند.

سرعت بالاتر و امنیت بیشتری دارند

به طور حتم در هنگام استفاده از دوربین مداربسته، نیاز به بررسی زمان‌های خاص یا پیدا کردن یک خطا و حرکت غیرقانونی برای شما پیش خواهد آمد. دستگاه‌های ضبط DVR که تنها قابلیت اتصال به دوربین آنالوگ را دارند، ویدیوهای دریافت شده را به صورت یک جا دریافت و ذخیره می‌کنند. تکنولوژی به کار رفته در دستگاه NVR پیشرفته‌تر از دستگاه DVR است و کاربران می‌توانند با تعریف اعمال و رویدادهای خاص، دستگاه را قادر به ضبط و ثبت این رویدادها کنند.
به همین ‌خاطر در صورت استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه که به دستگاه ضبط NVR متصل خواهد بود، بسیار سریع‌تر از تخلفات و رویدادهای از پیش تعیین شده مطلع خواهید شد.

ویژگی‌های دوربین مداربسته داهوا

بهره‌گیری از 6 هزار کارشناس در بخش توسعه فناوری داهوا، بی‌ثمر نبوده و باعث پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در دوربین‌های مداربسته این شرکت شده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های برتر دوربین‌های مداربسته داهوا، با ما همراه باشید.

قابلیت تکرارنشدنی WizSense

WizSense جدیدترین قابلیت قرار داده شده در دوربین‌های مداربسته است. استفاده دوربین داهوا از این مورد باعث شده تا این محصول پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف کند. این تکنولوژی به کمک هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص انسان و وسایل نقلیه را دارد.

تشخیص انسان‌ها و خودروها توسط تکنولوژی WizSense با دقت بسیار زیادی انجام می‌گیرد تا درصد خطا در هنگام اعلام هشدار به صفر برسد. همین تکنولوژی به تنهایی باعث شده تا کنترل و حفظ امنیت محیط‌های مختلف توسط دوربین داهوا پیشرفت زیادی داشته باشد.

این قابلیت عاملی است که باعث کاهش درصد هشدارهای خطای دوربین مداربسته داهوا شده و دقت این دوربین‌ها را در تشخیص و اعلام هشدار افزایش داده است.

قابلیت IVS مناسب محیط‌های امنیتی و شرکت‌های بزرگ

IVS به معنای نظارت تصویری هوشمند است و در راستای تحقق این امر مورد استفاده قرار می‌گیرد. خود این قابلیت کاربردهای فراوانی پیدا کرده که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند محیط مقابل دوربین را توسط خطوط فرضی، بخش‌بندی کنند.

این قابلیت کاربردی در صورت ورود یا خروج انسان، اشیا و وسایل نقلیه به بخش‌های مشخص شده، کاربران را مطلع می‌سازد. حالت پیشرفته‌تر این قابلیت زمانی است که به جای رسم خطوط فرضی، از اشکال فرضی استفاده شود. این مورد بیشتر در پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها و فرودگاه‌ها کاربرد دارد.

قابل ذکر است که امکان تشخیص چهره و در مرحله‌های بعدی، شمارش افراد نیز با استفاده از قابلیت IVS محقق شده است. امکان اطلاع از اشیا گم‌شده و رها شده نیز توسط این تکنولوژی امکان‌پذیر خواهد بود.

افزایش امنیت با قابلیت Tamper Detection

دوربین مداربسته برای برقراری امنیت به کار گرفته می‌شود و هرگونه دستکاری این دوربین‌ها به منزله ایجاد خطر خواهد بود. تغییر زاویه دوربین، جابه‌جایی دوربین، سد کردن جلوی دوربین یا پاشیدن اسپری رنگی روی دوربین از مواردی هستند که باعث از کار افتادن دوربین خواهد شد.

قابلیت Tamper Detection درصورت مشاهده هرگونه دستکاری یا خراب‌کاری بر روی دوربین، کاربران را با ایجاد آلارم یا هشدار مطلع خواهد ساخت.

 

معرفی محصولات ضبط تصویر داهوا

محصولاتی که برای ضبط و ذخیره تصاویر به کار می‌روند، مانند دوربین‌های مداربسته به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند. دستگاه ضبط DVR ساده‌ترین نوع دستگاه ضبط است که وظیفه دریافت و ذخیره‌سازی داده‌های تصویری دوربین‌های آنالوگ را بر عهده دارد. دستگاه ضبط NVR نیز به همین منظور برای دوربین‌های تحت شبکه یا IP به کار گرفته می‌شود.

همان‌ طور که قبلا نیز به طور خلاصه اشاره کردیم، دستگاه ضبط NVR قابلیت‌های کاربردی و پیشرفته‌تری نسبت به دستگاه ضبط DVR دارد. به همین خاطر نیز قیمت دستگاه NVR کمی گران‌تر از دستگاه DVR خواهد بود. هر دو این دستگاه‌ها بر اساس تعداد دوربین‌های قابل پشتیبانی به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند.

به طور معمول، دستگاه‌های ضبط تصویر به صورت 2، 4، 8، 16، 32 و 64 کاناله به فروش می‌رسند که به معنای تعداد دوربین قابل استفاده است. هرچه تعداد کانال‌های یک دستگاه بیشتر باشد، به قیمت بالاتری نیز فروخته می‌شود. البته دستگاه‌های ضبط قوی‌تری نیز وجود دارند که با تعداد کانال بیشتر از 64 تولید شده و در شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ به کار گرفته می‌شوند.

 

داهوا

از قابلیت‌های ویژه دستگاه‌های ضبط داهوا، امکان برنامه‌ریزی برای شروع ضبط است. کاربران می‌توانند یک زمان خاص را برای شروع ضبط مشخص کنند. حالت پیشرفته‌تر شامل زمانی می‌شود که دوربین در صورت تشخیص حرکت، شروع به ضبط یا اعلام هشدار خواهد کرد.

نکات مهم در خرید دستگاه ضبط تصویر

دستگاه‌های ضبط تصویر یکی از مهم‌ترین اجزا هر سیستم امنیتی و حفاظت تصویری است. با رعایت نکات ذکر شده، علاوه بر افزایش امنیت فضای مورد نظر، می‌توانید هزینه‌های راه‌اندازی و ارتقا سیستم امنیتی خود را نیز کاهش دهید.

در ابتدای خرید تعداد کانال را چک کنید

همان‌ گونه که گفته شد، تعداد کانال به معنای تعداد دوربین قابل پشتیبانی توسط دستگاه مربوطه خواهد بود. بهتر است اگر مکان مورد نظر شما مساحت زیادی دارد، از دستگاه‌هایی با تعداد کانال بیشتر استفاده کنید. در این حالت، حتی اگر نیاز به دوربین مداربسته بیشتری نیز داشته باشید، نیاز به تهیه دستگاه ضبط DVR یا NVR جدید نیست.

قابلیت پشتیبانی کیفیت تصویر را بررسی کنید

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه ضبط که اکثر کاربران به آن اهمیت نمی‌دهند، کیفیت تصویر قابل پشتیبانی است. دستگاه‌های مختلف از کیفیت تصویر متفاوتی، مانند 2 الی 12 مگاپیکسل پشتیبانی می‌کنند. نکته مهم این است که اگر کیفیت دوربین مداربسته شما بیشتر از دستگاه ضبط ان وی آر یا دی وی آر باشد، تصاویر ضبط شده با حداکثر کیفیت قابل پشتیبانی توسط دستگاه ضبط ذخیره می‌شود.

به طور مثال اگر دوربین مداربسته شما تصاویر را با کیفیت 12 مگاپیکسل ثبت و ارسال کرده باشد، اما دستگاه ضبط تنها تا کیفیت 6 مگاپیکسل را پشتیبانی کند، تصاویر ذخیره شده کیفیت 6 مگاپیکسلی خواهند داشت.

از ابتدا به فکر کاهش هزینه‌های خود باشید

امروز استفاده از کابل POE در اتصال دوربین‌های مداربسته و دستگاه ضبط، بسیار رایج شده است. کابران می‌توانند با استفاده از این کابل، علاوه بر دریافت سیگنال‌های تصویری، عمل برق رسانی به دوربین را نیز انجام دهند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهتر است دستگاه ضبط تصویری که خریداری می‌کنید از کابل و اتصال POE نیز پشتیبانی کند.

مقدار حافظه یا تعداد هارد قابل پشتیبانی باشد

سعی کنید دستگاه ضبط تصویری که خریداری می‌کنید از تعداد هارد بیشتر با فضای بیشتری پشتیبانی کند. به دلیل کارکرد 24 ساعته دوربین‌های مداربسته، اگر دوربین داهوا شما، تصاویر را با کیفیت بالا ثبت کند، نیاز به فضای بیشتری خواهید داشت. در این صورت نیز اگر فضای هاردهای شما پر شود، مجبور به تعویض هارد خواهید شد که یک پروسه زمان‌بر است.

چنین اموری در مکان‌های امنیتی و مهم، ممکن است باعث بروز مشکلات امنیتی و غیرقابل پیش‌بینی شود. به همین خاطر توصیه می‌شود دستگاه ضبط خریداری شده از تعداد هاردهای زیادی پشتیبانی کند.

فرمت فشرده سازی دستگاه ضبط DVR را جدی بگیرید

قبل از پرداختن به این بحث، بهتر است مطلع باشید که تمام تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته، به وسیله یک فرمت خاص فشرده سازی می‌شوند. عمل فشرده سازی برای کاهش حجم مصرفی در هاردها بسیار کاربردی خواهد بود. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید، نوع دستگاه ضبط و دوربین مداربسته است.

همان‌ طور که از عنوان این بخش پیداست، عمل فشرده سازی در دستگاه‌های ضبط فقط در نوع DVR انجام می‌شود. فشرده سازی در سیستم‌های تحت شبکه، توسط دوربین مداربسته IP داهوا انجام می‌شود. به همین خاطر بهتر است در هنگام خرید دستگاه ضبط تصویر DVR، از فرمت فشرده سازی آن مطلع باشید یا در صورت عدم اطلاع، از نمایندگی داهوا موردنظر، این مورد را پرس‌وجو کنید.

فرمت‌های استفاده شده در دستگاه‌های ضبط تصویر، به طور معمول از نوع MPEG، H264 و H265 است. فرمت H265 فشرده سازی بیشتری انجام داده و حجم فایل نهایی را تا 2.5 برابر کاهش می‌دهد. توجه داشته باشید که بعد از فشرده سازی، کیفیت تصویر دچار افت نخواهد شد. در دوربین مداربسته داهوا تحت شبکه، فرمت پیشرفته‌تر H265+ را نیز شاهد هستیم که حجم فایل نهایی را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

قیمت محصولات داهوا

بهترین راه برای اطلاع از قیمت تجهیزات امنیتی و حفاظتی این برند، دریافت لیست قیمت محصولات از نمایندگی داهوا است. به طور معمول قیمت محصولات داهوا، مخصوصا دوربین‌های مداربسته تحت شبکه یا IP این برند، نسبت به بقیه برندها بیشتر است. علت این تفاوت قیمت را می‌توان کیفیت بالای دوربین‌های مداربسته IP داهوا دانست.

همان‌ طور که گفته شد، این نوع از تجهیزات امنیتی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و دارای قابلیت‌های کاربردی و جدید زیادی هستند. علت قیمت نسبتا بالای محصولات داهوا نیز همین امر است و اکثر کاربران پس از یک بار استفاده از محصولات شرکت چینی داهوا، طرفدار محصولات این شرکت می‌شوند.

داهوا

 

چرا باید از محصولات برند داهوا استفاده کنیم؟

بی دلیل نیست که این شرکت چینی توانسته در طول یک دهه به یکی از بهترین برندها در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و حفاظت تصویری تبدیل شود. برند داهوا علاوه بر فروش بسیار بالا، یکی از سه برند برتر در این زمینه شناخته می‌شود. شاید تنوع بالای محصولات را بتوان اولین مزیت این برند دانست.

اکثر کاربران بسته به نوع کاربری و سلیقه خود اقدام به خرید می‌کنند و مهم است که محصولات یک برند با تنوع زیادی موجود باشند تا خریداران زیادی بتوانند از محصولات آن برند استفاده کنند. داهوا با کمک تیم تولیدی بزرگ خود توانسته این امر را محقق کرده و تنوع زیادی از محصولات را در تمامی دسته‌ها ایجاد و عرضه کند.

یکی از دلایل محبوبیت برند داهوا در بین خریداران ایرانی، عاملی است که از همین تنوع زیاد محصولات نشات می‌گیرد. تنوع قیمت زیاد در بین دستگاه ضبط و دوربین داهوا، این برند را به یکی از پرفروش‌ترین برندهای فعال در ایران تبدیل کرده است.

یک بار خرید از برند داهوا، شما را به خرید دوباره علاقه‌مند می‌کند. این مورد وقتی بیشتر تاثیرگذار است که بتوانید برای تهیه سیستم امنیتی خود، تماما از محصولات داهوا استفاده کنید. این شرکت چینی علاوه بر فعالیت گسترده در زمینه تولید دوربین مداربسته و دستگاه ضبط، در زمینه تولید حافظه ذخیره سازی و حتی کابل و فیش نیز فعالیت می‌کند.

محصولات داهوا را از توتال شبکه بخواهید

همان‌ گونه که گفته شد، تهیه محصولات این شرکت از طریق نمایندگی داهوا، بهترین راه برای خرید است. توتال شبکه با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری، به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات داهوا شناخته می‌شود. تمامی محصولات داهوا موجود در فروشگاه آنلاین توتال شبکه، از 2 سال گارانتی برخوردار هستند. کاربران عزیز می‌توانند با اطمینان از صحت کالا و قیمت ارزان، جدیدترین محصولات شرکت داهوا را از توتال شبکه خریداری کنند.

محصولات داهوا

توتال شبکه نماینده رسمی فروش محصولات داهوا با گارانتی 2 ساله فراگستر می باشد.

برای مشاوره و خرید محصولات داهوا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.