توانایی های جدید سیسکو در پلت فرم Intent-Based

توانایی های جدید سیسکو در پلت فرم Intent-Based

این پیشرفت سیسکو به صورتی است که در ارائه یک پلت فرم باز و قابل برنامه ریزی کل شبکه را از فضای باز به مرکز داده بصورت شاخه به لبه نشان می دهد. ارائه یک شبکه باز، سیسکو 500000 نفر از توسعه دهندگان، 60000 نفر از شرکا و سه میلیون مهندس شبکه را قادر می سازد تا بر روی این پلت فرم نوآوری کنند.
شبکه های Intent – Based نشان دهنده یک تغییر اساسی در نحوه ساخت و مدیریت شبکه ها هستند. زمانی که شبکه ها به صورت متداول و با روش های دستی در زمان فشرده مدیریت می شوند، این شبکه های مدرن به هدف کسب و کار و تبدیل آن به سیاست های شبکه می پردازند.

سپس این سیاست ها به طور خودکار در کل زیرساخت فعال می شوند، با اطمینان به اینکه کسب و کارها به صورت برنامه ریزی شده پلن خود را تحویل می دهند.

دیوید گوچلر: معاون اجرایی و مدیر کل شبکه و امنیت سیسکو گفت: شبکه مبتنی بر هدف، نشان دهنده نسل بعدی سیستم های باز مبتنی بر IP است که ما دیده ایم می تواند ساختار واقعی جامعه را تغییر دهد.

سیسکو در حال ساخت یک معماری باز است که  اکو سیستم را قادر می سازد تا نوآوری های شبکه Intent – Based (مبتنی بر هدف) را تسریع کند.

 
انتشار دادن پلت فرم DNA  مرکزی

امروزه سیسکو ابراز جدید توسعه دهنده و API های باز را به DNA Center Cisco و مرکز فرماندهی و کنترل فضای باز منتشر می کند.

مرکز DNA شبکه را از ترکیبی از دستگاه های سخت افزاری به یک سیستم واحد تبدیل می کند. با در دسترس بودن APIهای شبکه گسترده، سیسکو اکنون به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به راحتی این سیستم را برنامه ریزی کرده و با استفاده از تمام تحلیل ها و بینش های ارائه شده شبکه بتوانند به آن دست یابند.

با یک کاتالوگ غنی API، مرکز DNA به مشتریان اجازه می دهد تا کسب و کار خود را  مثل قبل محافظت کنند.

intent-based

 

بالا بردن هوش شبکه به عملیات تجاری

مرکز DAN به توسعه دهندگان کمک می کند تا شبکه را به عنوان یک سیستم واحد با استفاده از APIهای مبتنی بر هدف برنامه ریزی کنند. در حال حاضر توسعه دهندگان می توانند به راحتی نسل جدیدی از برنامه ریزی های کاربردی شبکه را ایجاد کنند و شرکا می توانند شبکه را با فرآیندهای کسب و کار ادغام کنند.

روشی ثابت برای پردازش اطلاعات در سراسر توابع

مرکز DNA کمک می کند تا شبکه IT به تبادل اطلاعات برای خودکار کردن فرآیندها در سراسر سیستم های فناوری اطلاعات از طریق نرم افزارهای وفق دهنده اقدام کند، در حال حاضر IT می تواند منابع را از عملیات به سمت نوآوری حرکت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial