توانایی جدید سیسکو و App Net در زیر ساخت Cloud

توانایی جدید سیسکو و App Net در زیر ساخت Cloud

سیسکو توانایی های توسعه یافته جدید خود را منتشر کرد. راه حل جدید مدیریت ابر خصوصی، کلاهبرداری عملیاتی با سرعت و انعطاف پذیری بالا کاهش می دهد، در حالی که راه حل صنعت جدید خطر ریسک پذیری را کاهش می دهد.

Sunnyvale کالیفرنیا در 7 ژوئن 2018 راه حل های جدید @Flex pod را منتشر کرد.

Flex pod ترکیبی از زیرساخت های مجتمع سیسکو UCS با سرویس های داده Net APP را برای کمک به سازمان ها جهت تسریع در ارسال برنامه و انتقال به hybrid Cloud با یک پلت فرم قابل اعتماد برای نوآوری فراهم می کند.

راه حل های پیشنهاد شده جدید مدیریت خصوصی ابر گزینه هایی را برای دسترسی انعطاف پذیر به زیرساخت های قدرتمند IT و برنامه های کاربردی را معرفی می کند، زیرا مشتریان دیتا سنتر خود را برای ابر هیبریدی به روش امروزی مدرن می کنند.

توانایی جدید سیسکو و App Net در زیر ساخت Cloud
توانایی جدید سیسکو و App Net در زیر ساخت Cloud

علاوه بر این دیتا سنتر Flex pod برای Epic EHR یک اپلیکیشن مراقبتی بهداشتی کلیدی ایجاد خواهد کرد که برای اولین بار سری جدیدی از راه حل های عمودی مورد تست را به زودی پشتیبانی میکند. Flex pod در حال حاضر یک پلت فرم برای حفاظت از نوآوری و سرمایه گذاری است.

مدیریت ابر خصوصی

راه حل مدیریت جدید ابر خصوصی که بر روی Flex pod ساخته شده است، مشتریان را قادر می سازد تا یک مدل ابر مانند مدل As a Service برای IT داخلی خود داشته باشند.

زیر ساخت Flex pod در محل نصب شده اما از راه دور مدیریت می شود و امنیت داده های مهم مشتری و پیشرفت قابلیت Cloud را برای هر دو طرف و مشتریان خود فراهم می کند. این راه حل توسط شرکای کانال ارائه خواهد شد. شرکای تحویل اولیه عبارتند از Pro Act , Micro land, Eplus.

راه حل های صنعت Flex pod

راه حل های صنعت جدید Flex pod یک پلت فرم اثبات شده برای سرعت بخشیدن به برنامه های کاربردی کلیدی در میان صنایع است که به واسطه ماهیت خود به طور فزاینده ای در توزیع داده ها به چالش کشیده شده است.

امروزه راه اندازی Flex Datacenter Epic زیرساخت های فناوری اطلاعات را برای مشتریان آسان می کند و به آن ها کمک می کند سریعتر حرکت کنند و بینش های جدید را برای بهبود مراقبت بیمار فراهم کنند. Net App و سیسکو با هم در ارائه بهترین شیوه ها و راهنمایی های بزرگ برای تسریع درکاهش خطر استقرار، مشتریان خود را، با یک پلت فرم امن، قابل اطمینان و بسیار قابل دسترس برای برنامه های مهم کسب و کار خود ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial