همکاری هایک ویژن با ایگل آی برای راهکار های مبتنی بر ابر اطلاعات

همکاری هایک ویژن با ایگل آی نتورکس در ارائه راهکار های مبتنی برابر اطلاعات

هایک ویژن اخیرا از شروع همکاری در زمینه راه حل های مدار بسته مبتنی برابر اطلاعاتی(Cloud) رابا کمپانی Eagle Eye Networks شروع کرده است. این راه حل های مشترک با در نظر گفتن سطح بالایی از امنیت سایبری به مرحله اجرا در آمده است .

دوربین های تولید شده تحت این همکاری با قابلیت Cyber Lockdown ، امنیت تصاویر را در بستر اینترنت تضمین می کنند و تصاویر را از حملاتی مانند هک و حملات سایبری مصون نگه می دارند.نرم افزار VMS شرکت Eagle Eye Networks ، امکان اضافه کردن صدا ها مدل دوربین مدار بسته از برند های متفاوت را دارد, مشارکت با هایک ویژن می تواند تعداد مشتریان ایگل آی نتورکس را افزایش دهد, تصاویر دوربین مدار بسته به طور مداوم بررسی و ارزیابی شده تا هر گونه تلاشی برای هک دوربین مدار بسته بدون نتیجه بماند.

ینس بارتلزن مدیر اتحادیه هایک ویژن اروپا در زمینه همکاری این تولید کننده چینی با ایگل آی گفت :

“ما از شروع همکاری با این شرکت خیلی خوشحال و هیجان زده ایم ، Eagle Eye Networks در زمینه ارائه راه حلهای مداربسته در بستر امن در اینترنت حرفهای زیادی برای گفتن داردو مادرهایک ویژن می خواهیم ازاین ظرفیت وتوانمندی برای ارائه راهکار های ترکیبی دوربین مدار بسته مبتنی بر ابر اطلاعات به نحومطلوب استفاده کنیم. شرکت Eagle Eye سرمایه گذاری زیادی انجام داده تا در سراسر جهان فضای مورد نیاز مشتریان را در بستر ابر اطلاعاتی برای آنها مهیا کند و در این راه رعایت اصول امنیت سایبری را به عنوان اولویت خود قرار داده است .

همکاری هایک ویژن با ایگل آی نتورکس در ارائه راهکار های مبتنی برابر اطلاعات
همکاری هایک ویژن با ایگل آی نتورکس در ارائه راهکار های مبتنی برابر اطلاعات

همچنین هایک ویژن باایگل آی درزمینه مدیریت وضبط تصاویر سیستمهای HD-TVI دربستر ابر اطلاعاتی(Cloud)نیز همکاری خواهند کرد. این مهم به مشتریان کمک می کند تا با حداقل قیمت و با استفاده از بستر کابل های کواکسیال سیستم های خود را به تجهیزات مدار بسته با کیفیت بالا ارتقاء دهند.

ریشی لدیا مدیر شرکت Eagle Eye در این زمینه گفت:هماهنگی بسیار بالایی بین هایک ویژن وما می باشد, هایک ویژن یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید محصولات مدار بسته در دنیاست و تجهیزات خود را با رعایت استاندارد حفظ حریم شخصی اروپا ( GDPR ) روانه بازار می کند, مشتریان می توانند دوربین مداربسته و رکوردرهای توربواچ دی هایک ویژن را با استفاده از سیستم Eagle Eye در شبکه های ابر اطلاعاتی به اشتراک بگذارند.

منبع : سایت سکوریتی ورلد مارکت

نظرات خود را در مورد سایت و مطالب درج شده برای ما بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial