شرایط و قوانین :

کلیه کاربران، خریداران، فروشندگان و بازاریابان توتال شبکه و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات توتال شبکه ، موظف به رعایت کامل شرایط راف نت  هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور است. این شرایط جامع و کامل نبوده و توتال شبکه حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت  www.totalnetwork.ir  برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به توتال شبکه اعلام گردد.

تعاریف :

  • خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.

  • فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.

  • بازاریاب کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به نشر لینک محصولات می نماید.

  • محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشندگان و سایر کاربران در توتال شبکه

  • پرتال کاربران: سایت به آدرس https://totalnetwork.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.

  • سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران با توتال شبکه در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.

  • تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.

  • کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت توتال شبکه را مشاهده و مرور می کنند.

حریم خصوصی:

توتال شبکه با توجه به احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌ سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش ، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های توتال شبکه  قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، توتال شبکه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و راف نت تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
راف نت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.  
تلفن تماس:

۰۲۱-۸۸۹۰۰۳۲۰

دفتر مرکزی:
تهران پایین تر از میدان ولیعصر مرکز کامپیوتر ایران طبقه ۳ واحد ۳۰۷

 

چگونه در وب‌سایت توتال شبکه مبلغ سفارش را پرداخت کنیم؟

آخرین مرحله برای نهایی کردن یک سفارش از توتال شبکه تعیین شیوه‌ی پرداخت است. در وب‌سایت توتال شبکه می‌توانید یکی از روش‌های پرداخت اینترنتی، پرداخت در محل، کارت به کارت یا واریز به حساب را انتخاب کنید. همچنین اگر کد تخفیف داشته باشید، در این مرحله می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

چگونه در وب‌سایت توتال شبکه محل تحویل و شیوه ارسال سفارش را تعیین کنیم؟

برای تکمیل فرآیند خرید از توتال شبکه لازم است آدرس محل تحویل، مشخصات فرد تحویل گیرنده و شیوه‌ی ارسال سفارش را تعیین کنید. تمام این کارها را می‌توانید به آسانی در سایت توتال شبکه انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با نحوه‌ی تعیین محل تحویل و شیوه‌ی ارسال سفارش در وب‌سایت توتال شبکه  برگه رویه ارسال سفارش را ببینید.

 

رویه  سفارش کالا

توتال شبکه  در شهر تهران حداکثر تا ۲ روز کاری و در شهرستان های سراسر کشور بین ۲ تا ۵ روز کاری اقدام به تحویل سفارشات می نماید.

لازم به ذکر است سفارشات شما در صورت موجود بودن در انبار در زمان ذکر شده تحویل داده خواهند شد.

نحوه تحویل گرفتن سفارش:

لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود کارت شنایی معتبر ارائه دهید.

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت

رویه بازگرداندن  کالا :

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های توتال شبکه  بوده است و توتال شبکه در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت  توتال شبکه ، مانند کالاهای گروه‌ تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه، تجهیزات امنیتی،و ..   دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و تا ۴۸ ساعت در صورت باز نشدن جعبه امکان بازگشت آن وجود دارد.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

مغایرت کالای خریداری شده با سفارش

در صورت مغایرت کالای خریداری شده با نام درج شده بر روی فاکتور، تنها ۲۴ ساعت فرصت دارید مورد را  فقط از طریق تماس تلفنی اعلام نمایید. در صورت اعلام نکردن مغایرت از طرف مشتری بعد از ۲۴ ساعت، توتال شبکه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالای ارسال شده ندارد؛ ضمناً کالا به هیچ عنوان نباید از حالت آکنبد ، پلمپ و بسته بندی خارج گردد.

انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا ۲۴ساعت پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی توتال شبکه و به همراه فاکتور عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

امکان خطا در قیمت های سایت

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمت های کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمت ها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمت ها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.

در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.