قابلیت Video Loss در دوربین هایک ویژن را چگونه فعال می شود ؟

قابلیت Video Loss در دوربین هایک ویژن را چگونه فعال می شود ؟

قابلیت Video Loss در دوربین هایک ویژن را چگونه فعال می شود ؟

یکی از ویژگی های محصولات هایک ویژن امکان تشخیص اتوماتیک قطع شدن تصویر دوربین هایک ویژن توسط دستگاه DVR یا NVR است ، به این قابلیت اصطلاحا Video Loss گفته می شود . پس از تنظیم این ویژگی ، در صورتی که دوربین یا دوربین های متصل به دستگاه رکوردر هایک ویژن ، خاموش یا ارتباط آنها با دستگاه ضبط قطع شود ، دستگاه از راه های مختلف به کاربر اطلاع رسانی می کند . در ادامه در مورد نحوه فعال کردن قابلیت Video Loss در دستگاه ضبط هایک ویژن توضیح می دهیم .قابلیت Video Loss در دستگاه NVR یا DVR وجود دارد و برای تنظیم آن باید وارد تنظیمات دستگاه ضبط هایک ویژن بشوید . در این آموزش نحوه تنظیم این ویژگی از طریق مرورگر وب ( اینترنت اکسپلورر آموزش ) دستگاه NVR هایک ویژن آموزش داده می شود .
پس از ورود به منوی تنظیمات دستگاه ضبط هایک ویژن به آدرس زیر بروید .

Configuration/Basic Event/ Video Loss

در این قسمت در بالای صفحه ، ابتدا تیک قسمت Enable Video Loss Detection را بزنید و سپس شماره دوربین مورد نظر را انتخاب کنید ( تصویر زیر را مشاهده کنید )

پس از انتخاب دوربین از بخش Arming Schedule می توانید برنامه زمانبندی که می خواهید دستگاه در  حالت فعال قرار داشته باشد را انتخاب نمایید ( به تصویر زیر نگاه کنید ) در این قسمت شما می توانید روز ها و ساعت هایی که می خواهید قابلیت Video Loss در دستگاه nvr یا dvr هایک ویژن فعال باشد را تنظیم نمایید .

و در بخش Linkage Method می توانید آلارم هایی که می خواهید در صورت قطع شدن تصاویر توسط دستگاه ضبط برای شما ارسال شود را انتخاب نمایید ( به تصویر زیر نگاه کنید )

در صورتی که تیک بخش Audible Warning را بزنید ، پس از قطع تصویر دوربین ، صدای بوق ممتد از دستگاه رکوردر پخش می شود . در صورتی که تیک بخش Send Email زده شود ، دستگاه پس از قطع تصویر به شما ایمیل ارسال می کند .
در صورتی که تیک Notify Surveillance Center زده شود، پس از قطع تصویر یک هشدار به دستگاه رکورد ارسال و در بخش گزارش های سیستم ثبت می شود .در صورتی که تیک بخش Full Screen Monitoring زده شود ، پس از قطع دوربین ، تصویر دوربین در منوی دستگاه تمام صفحه به نمایش در می آید .

totalnetwork24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial