قطع تصویر دوربین تحت شبکه روی nvr هایک ویژن + راه حل

زمانیکه تصویر دوربین تحت شبکه روی nvr هایک ویژن قطع می شود , چه کار باید انجام بدهیم ؟

زمانیکه تصویر دوربین تحت شبکه روی nvr هایک ویژن قطع می شود , چه کار باید انجام بدهیم ؟

یکی از مهمترین بخش هایی که یک کارشناس و تکنسین نصب دوربین مدار بسته باید بداند ، نحوه عیب یابی و رفع ایراد دوربین های مدار بسته است . عیب یابی دوربین یک امر تخصصی است و در این کار ، کارشناس مورد نظر علاوه بر علم و دانش بالا ، نیاز به تجربه کافی نیز دارد . در این محتوا یکی از رایج ترین ایرادات دوربین ، یعنی دلایل قطع تصویر دوربین تحت شبکه هایک ویژن را توضیح می دهیم .

زمانیکه تصویر دوربین تحت شبکه روی nvr هایک ویژن قطع می شود , چه کار باید انجام بدهیم ؟

قطع تصویر دوربین تحت شبکه هایک ویژن دلایل متعددی دارد که در ادامه مهمترین آنها را توضیح می دهیم .

دلیل شماره یک – تغذیه دوربین را چک کنید .

تغذیه دوربین ip هایک ویژن را چک کنید، چنانچه از طریق سوئیچ poe دوربین تغذیه می شود، کابل شبکه را به پورت دیگری روی سوئیچ تست کنید و اگر دوربین توسط آداپتور تغذیه می شود، صحت عملکرد آداپتور لپ تاپی یا آداپتور مرکزی را با ولت متر چک نمایید .

دلیل شماره دو – اتصالات فیزیکی را چک کنید .

گاهی اوقات کانکتور های شبکه و یا برق ( در صورت وجود ) به مرور زمان دچار خوردگی و یا آسیب فیزیکی می شوند که می تواند باعث قطع شدن تصویر دوربین تحت شبکه هایک ویژن شود .

دلیل شماره سه – کابل شبکه

آسیب دید کابل شبکه می تواند باعث قطع تصویر دوربین باشد . صدمات ناشی از برخورد فیزیکی ، کشیده شدن بیش از حد کابل ، گرمای زیاد ، آتش سوزی ، له شدن کابل و مواردی از این دست می تواند باعث این مشکل بشود .

دلیل شماره چهار – سوئیچ شبکه

گاهی مواقع سوئیچ شبکه دچار مشکل می شود . نوسانات برق شهر یا رعد و برق می تواند عملکرد سوئیچ شبکه را با مشکل روبرو سازد که این امر باعث قطع دوربین می شود .

دلیل شماره پنج – دستگاه nvr

گاهی اوقات عملکرد دستگاه nvr دچار مشکل می شود، نوسانات برقی ، نیاز به بروز رسانی ، آسیب فیزیکی، مشکلات ناشی از هارد و مواردی از این دست باید مورد بررسی قرار بگیرند.

دلیل شماره شش – تنظیمات استریم

یکی از مواردی که رعایت نکردن آن می تواند باعث قطع تصویر دوربین تحت شبکه هایک ویژن بشود، در صورتی که تنظیمات استریم دوربین ها به درستی انجام نشود تصویر یک یا چند دوربین از روی nvr قطع می شود یا مکررا قطع و وصل می شود .

دلیل شماره هشت – بلایای طبیعی

بروز حوادثی مثل رعد و برق، صاعقه و مواردی شبیه به این می تواند باعث آسیب جدی و سوختن دوربین و سایر تجهیزات مدار بسته بشود از این رو پیشنهاد می شود همواره سیستم مدار بسته را به ارت متصل نمایید .

دلیل شماره نه – آسیب فیزیکی به دوربین

گاهی اوقات نیز آسیب های فیزیکی مثل برخورد خودرو ، ضربات عمدی و سهوی و مواردی شبیه به آن ، باعث آسیب دیدن دوربین یا لنز آن می شود و باعث قطع تصویر دوربین می شود .

totalnetwork24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial