دوربین سری پانو ویوو Pano View هایک ویژن

دوربین سری پانو ویوو Pano View هایک ویژن

دوربین سری پانو ویوو PanoVu هایک ویژن، دوربین ۳۶۰ درجه و متحرک

دوربین سری پانو ویوو Pano View هایک ویژن مدل DS-2DP1636Z-D شامل دو بخش مجزا می باشد، بخش دوربین متحرک جهت تصویر برداری ۳۶۰ درجه از فضای اطراف و دوربین پانوراما شامل هشت سنسور در دور تا دور دوربین که تصویر ۳۶۰ درجه را به صورت پانوراما به کاربران ارائه می دهد. طراحی هوشمند این دوربین متحرک و ادغام تصاویر آن با دوربین پانوراما به کاربران امکان می دهد تا در صورت نیاز به مشاهده جزئیات بیشتر با استفاده از دوربین متحرک بپردازد.

این دوربین علاوه بر دارا بودن الگوریتم هوشمند تجزیه و تحلیل ویدیویی پیشرفته و فناوری هوشمند ردیابی چند هدف، بصورت همزمان از قابلیت های هوشمندی مانند تصویر پانوراما، تشخیص نفوذ غیر مجاز، شناسنایی عبور غیر مجاز از خط فرضی، تشخیص ورود یا خروج به منطقه از پیش ترسیم شده می باشد، علاوه بر این دوربین سری PanoVu هایک ویژن قابلیت ارسال آلارم و آژیر هنگام تشخیص حرکت در منطقه از پیش تعریف شده را دارد، و همچنین در مواقع اضطراری افراد را بصورت هوشمند ردیابی کند.

دوربین سری پانو ویوو Pano View هایک ویژن
دوربین سری پانو ویوو Pano View هایک ویژن

برخی از ویژگی های این دوربین 

  • ارائه دو تصویر ۸ مگا پیکسل به صورت پانوراما با سرعت تصویر برداری ۳۰ عکس در ثانیه.

  • دوربین متحرک دو مگا پیکسل با ۳۶ برابر زوم اپتیکال.

  • تصویر برداری در شرایط نوری بسیار کم.

  • قابلیت تصویر برداری با تکنولوژی WDR.

  • حذف سه بعدی نویز تصویر.

  • استاندارد مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار IP66.

  • لنز دوربین ثابت با قابلیت ایریس اتوماتیک.

  • لنز دوربین متحرک با فاصله کانونی ۵٫۷ به ۲۰۵٫۲ م م می باشد.

  • تصویر برداری با فرمت فشرده سازی H.264، M-JPEG و MPEG4.

  • وزن دوربین ۱۴ کیلوگرم.

  • دمای کارکرد دوربین بین منفی ۴۰ درجه تا مثبت ۶۵ درجه سانتیگراد می باشد.

  • شاید مهمترین نقطه ضعف این دوربین عدم پشتیبانی از قابلیت دید در شب هوشمند می باشد.

دوربین پانو ویوو هایک ویژن با استفاده از الگوریتم های آنالیز رفتاری در موقعیت های شلوغ و پر تردد مانند فرودگاهها، ترمینال های شلوغ و موقعیت هایی از این شکل نصب می شود و با استفاده از دوربین های پانوراما و متحرک هر گونه تحرک و تهدیدی را پس از آشکار سازی به واحد امنیت اطلاع رسانی می کند، این دوربین هایک ویژن به خاطر ارائه تصویر کامل، کلی و با کیفیت می تواند جایگزین چندین دوربین دیگر شده و بدین ترتیب، مبلغ پروژه به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب EXIR ، قابیت تصویر برداری برای کاربرد های مختلف را دارد.

شرکت هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده پیشرو و مبتکر تکنولوژی های هوشمند و مدرن ، دوربین EXIR پانو ویو خود را با چهار لنز مجزا با قابلیت ارائه تصاویر با کیفیت از تمام زوایای مختلف به بازار ارائه کرد.

دوربین پانو ویو هایک ویژن مدل DS2CD6D24/ 6D54 از چهار لنز مجزا در 4 طرف تشکیل شده است که توسط موتور درایو نور دهی هوشمند در آنها انجام می شود. قابلیت تنظیم جهت دید دوربین ها در سه محور برای کاربران وجود دارد.  محور عمودی بین منفی 180 درجه تا مثبت 180 درجه، محور عمودی بین صفر تا 135 درجه و محور چرخشی بین صفر تا 355 درجه در این دوربین ها توسط کاربر قابل تنظیم و دسترسی می باشد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا از دوربین PanoVu EXIR هایک ویژن برای مدیریت و کنترل چند سناریو استفاده کند. به علاوه امکان ارائه یک تصویر 360 درجه با استفاده از تصاویر 4 دوربین پانو ویو وجود دارد.

دوربین پانو ویو EXIR هایک ویژن مجهز به تکنولوژی مدرن LED دید در شب از نوع EXIR می باشد. پروژکتور مادون قرمز به صورت یک پنجره مستطیلی شکل در کنار لنز دوربین تعبیه شده است و با تاباندن اشعه مادون قرمز به صورت مستطیلی شکل علاوه بر کاهش قابل ملاحظه اعوجاح ناشی از اشعه IR، پوشش مناسبی را برای تصویر برداری دوربین فراهم می کند. این دوربین پانوویو هایک ویژن مجهز به 4 ال ای دی مجزا مادون قرمز در 4 طرف است و لذا امکان تصویر برداری بصورت 360 درجه در شب برای سناریو های مختلف را فراهم می کند.

دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب
دوربین سری پانو ویو هایک ویژن با ال ای دی دید در شب

سایر ویژگی های دوربین عبارتند از:

  • برد ال ای دی دید در شب هوشمند برابر 50 متر.

  • فاصله کانونی هر دوربین 2.8 -12 میلیمتر.

  • پشتیبانی از فرمت فشرده سازی هوشمند H.265+

  • سازگار با نرم افزار IVMS-4200، مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه 8 و بالاتر ، مرورگر کروم 31-44 و مرورگر فایرفاکس 30.0-51

  • پشتیبانی از استاندارد IP67 و IK10

این دوربین یک انتخاب مناسب برای پروژه های متعددی از جمله تقاطع ها ، میادین مهم شهر، فرودگاه ها، بنادر ، نیروگاه ها ، راه آهن و مواردی شبیه به این می باشد. یکی از ویژگی های مهم دوربین PanoVU EXIR هایک ویژن به این صورت است که هم منوی دوربین کاملا ساده و کاربر پسند می باشد و از سوی دیگر نصب و راه اندازی دوربین نیز سهل و آسان می باشد و هزینه چندانی را به مشتری متحمل نمی کند.

پیتر گووان مدیر بخش فروش و بازار یابی هایک ویژن اروپا در این باره اظهار نظر کرد و گفت : سیاست ما در هایک ویژن در این حوزه تولید محصولی با حداکثر انعطاف پذیری برای تکنیسین های نصب دوربین مدار بسته می باشد. دوربین جدید PanoVu هایک ویژن علاوه بر ارائه تصاویر با کیفیت در جهت های مختلف ، بهترین انتخاب برای اجرای پروژه هایی است که در آنها نیاز به مدیریت و کنترل چند سناریو مختلف با یکدیگر وجود دارد.

منبع : هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial