دوربین مداربسته داهوا دقیق ترین تکنولوژی تشخیص شی دو بعدی را دارد !

دوربین مداربسته داهوا دقیق ترین تکنولوژی تشخیص شی دو بعدی را دارد !

شرکت داهوا اخیرا توانست جایگاه نخست تشخیص شی بصورت دو بعدی را در رتبه بندی جهانی KITTI Vision کسب کند. این رده بندی در 26 ژوئیه 2018 و با ارزیابی برند های مختلف دوربین مدار بسته در زمینه تشخیص شی با سطح دشواری متوسط انجام شد و داهوا توانست با دقت 91.48 درصد بهترین شرکت باشد.

داهوا دقیق ترین تکنولوژی تشخیص شی دو بعدی را دارد !
دوربین مداربسته داهوا دقیق ترین تکنولوژی تشخیص شی دو بعدی را دارد !

سیستم ارزیابی KITTI Vision یک سیستم ارزیابی مستقل است که توسط شرکت فناوری های نوین کارلسروهه و موسسه فناوری تویوتا در شیکاگو تاسیس شده است .
احتمالا می توان آن را به عنوان یکی از نخستین و بزرگترین مجموعه های ارزیابی تکنولوژی های نوین و هوشمند در صنعت دوربین مدار بسته و تجهیزات شبکه معرفی کرد.  

KITTI با بررسی تصاویر دوربین های مختلف که از مناظر طبیعی متعدد از جمله تصاویر خیابان های شهری کارلسروهه گرفته تا جاده ها و بزرگراههای بزرگ دنیا. در زمینه تکنولوژی تشخیص شی و تعقیب افراد و وسایل نقلیه برند ها و محصولات را رتبه بندی و مقایسه می کند.

در برخی از فریم های آنالیز شده توسط KITTI بیش از 15 وسیله نقلیه و 30 عابر پیاده در سطوح مختلف تشخیص داده می شوند. معیار های ارزیابی KITTI Vision عبارتند از ، کیفیت تصویر زنده ، شدت نور ، حساسیت و خطای دید ، تشخیص شی و ردیابی اشیا است.

این رقابت ، باعث شد که شرکت داهوا با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و تحقیق و توسعه محصولات مدار بسته داهوا توسط تیم R&D خود، در کنار استفاده از تکنولوژی های مختلف این تولید کننده چینی ، توانست اهداف کوچک را در میدان دید دوربین با دقت بالای 90 درصد شناسایی کند.

الگوریتم تشخیص شی به صورت دو بعدی می تواند اهداف را با دقت بالای 90% در تصاویر ویدیویی تشخیص دهد، سپس تصویر آنها در غالب یک عکس ثبت کرده و اهداف مختلف را اولویت بندی کند.

تشخیص شی دو بعدی به طور گسترده ای در محصولات هوشمند مدار بسته Dahua قرار داده شد است این محصولات شامل دوربین مدار بسته ، مرکز کنترل ضبط ( NVR ) و سرور های مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی هستند و مشتریان می توانند از این محصولات برای پوشش نیاز های خود استفاده کنند.

منبع : سایت سکوریتی ورد مارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial