اکسس پوینت اینجنیوس مدل ECB350

اکسس پوینت اینجنیوس مدل ECB350

اکسس پو ینت انجنیوس مدل ECB350یک اکسس پوینت بی سیم با مصارف داخلی بهمراه دو آنتن می باشد . این دستگاه در فرکانس کاری 2.4 گیگا هرتز کار می کند و توان ارسال و دریافت اطلاعات با سرعت 300 مگا بیت بر ثانیه را دارد . به علاوه جهت انتقال اطلاعات بصورت مستقیم بر روی شبکه های کابلی ، یک پورت شبکه با سرعت 10/100/1000 مگا بیت بر ثانیه بر روی این اکسس پوینت جمع و جور شرکت انجنیوس تعبیه شده است .

اکسس پوینت اینجنیوس مدل ECB350

دستگاه ECB350 قابلیت انتقال اطلاعات با حجم بالا مانند تصاویر مولتی مدیا را برای کاربران فراهم می کند و از این رو بسیار مورد توجه قرار گرفته است . به علاوه از استاندارد های IEEE 802.11b/g/n جهت عملکرد مطلوب در بستر شبکه پشتیبانی می کند . طراحی و عملکرد دستگاه به گونه ای است که می توان از آن در مصارف خانگی یا دفاتر کوچک استفاده کرد .

امکان استفاده از دستگاه ECB350 انجنیوس برای کاربری های متنوعی مانند اکسس پوینت ، کلاینت بریج ، اکسس پوینت WDS ، بریج WDS ، WDS Station ، ریپیتر (Repeater ) ، روتر و … به بهترین نحو استفاده کرد . همچنین از این دستگاه می توان برای انتقال اطلاعات بین چند ساختمان بصورت پوینت تو پوینت ( PTP ) استفاده کرد  .

کاربران می توانند از این دستگاه برای اتصال به شبکه های مختلف استفاده کنند و برای هر کاربری ، امکان تنظیم SSID خاص خود وجود دارد . امکان تنظیم حداکثر ، چهار SSID در اکسس پوینت بیسیم ECB350 وجود دارد .

اکسس پو ینت وایرلس برد بلند انجنیوس از پروتکل های  WPA/WPA2/IEEE 802.1x جهت ارتقای امنیت اطلاعات ارسالی و دریافتی پشتیبانی می کند و کاربران می توانند همواره سطح بالایی از امنیت را در اختیار داشته باشند . به علاوه این اکسس پوینت را می توان بصورت POE تحت استاندارد IEEE802.3af با استفاده از تجهیزاتی مانند سوئیچ POE تغذیه کرد .

امکان تنظیم دستگاه از راه دور توسط پروتکل SNMP برای کاربران فراهم شده و نیاز به حضور فیزیکی کاربر در کنار اکسس پو ینت بیسیم ECB350 نمی باشد . همچنین پشتیبانی از قابلیت QoS می تواند عملکرد دستگاه را ضمانت می کند.

منبع : سایت انجنیوس

1 دیدگاه برای “اکسس پوینت اینجنیوس مدل ECB350

  1. نیما گفته:

    سلام من یدونه از این اکسس پونت ها دارن اما اداپتورش گم کردن .. امکانش هست بگبد نیاز به چه ولتاژ و امپر برق داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial