معرفی دوربین مینی بولت IPC-B120 اقتصادی هایلوک ( Hilook )

معرفی دوربین مینی بولت IPC-B120 اقتصادی هایلوک ( Hilook )

B120 هایلوک دوربین مینی بولت دو مگا پیکسل اقتصادی تولید شده توسط این شرکت است که با توجه به قیمت مناسب و امکانات ویژه ای که در این دوربین تعبیه شده خیلی زود توانسته خود را به عنوان یکی از دوربین های محبوب هایلوک معرفی کند. B120 شامل دو مدل IPC-B120 و IPC-B120H است که فرق این دو بخاطر پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.265+  برای مدل B120H می باشد.

معرفی دوربین مینی بولت IPC-B120 اقتصادی هایلوک ( Hilook )
معرفی دوربین مینی بولت IPC-B120 اقتصادی هایلوک ( Hilook )

دوربین IPC-B120H

دوربین مینی بولت هایلوک با کیفیت دو مگا پیکسل ، و لنز فیکس با فاصله های کانونی 2، 4 و 6 میلیمتر ارائه شده است.

این دوربین یک انتخاب جذاب برای کاربران برا پوشش نیاز های حفاظتی آنها می باشد.

زاویه دید دوربین IPC-B120H چقدر است ؟

  • برای لنز 8 میلیمتر ، زاویه دید افقی 103 درجه ، زاویه دید عمودی 118 درجه و زاویه دید مورب ( قطری ) 59 درجه .
  • برای لنز 4 میلیمتر ، زاویه دید افقی 86 درجه ، زاویه دید عمودی 46 درجه و زاویه دید مورب 102 درجه.
  • برای لنز 6 میلیمتر، زاویه دید افقی 54 درجه ، زاویه دید عمودی 30 درجه و زاویه دید قطری 62 درجه.

مینی بولت IPC-B120H هایلوک در رزولوشن 2 مگا پیکسل تصاویر 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد که یک امکان فوق العاده به حساب می آید. به علاوه پشتیبانی از فرمت های فشرده سازی H.264 ، H.264+ ، H.265 و H.265+ در این دوربین باعث بهینه سازی حجم اطلاعات و پهنای باند در دستگاه NVR می باشد.

امکان ارسال دو استریم مجزا در این دوربین به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را بر روی NVR از طریق استریم اصلی برای ضبط ارسال کنند و استریم دوم را با کیفیت کمتر، برای انتقال تصویر روی موبایل استفاده نمایند.  امکان دیجیتال WDR دوربین هایلوک ، امکان تصویر برداری در شرایط نوری نامساعد را برای کاربران فراهم می کند. از این رو یک انتخاب مناسب برای پوشش درب های ورودی ساختمان ها یا مراکز خرید می باشد.

 امکان حذف نویز بصورت سه بعدی ( 3D-DNR ) کیفیت تصاویر دوربین در شب را بهبود می بخشد. LED دید در شب تعبیه شده در دوربین با برد 30 متر ، به کاربران اجازه می دهد تا در شب نیز تصاویر با جزئیات زیادی ارائه نماید. پشتیبانی از استاندارد IP67 در دوربین IPC-B120H ، امکان نصب دوربین در شرایط مرطوب و پر بارش و همچنین پر گرد  و غبار را برای مشتریان فراهم می کند. فیلتر مکانیکی حذف نور مادون قرمز تعبیه شده در این دوربین در شب و روز حداکثر استفاده از نور های محیط برای ارائه تصویر با کیفیت را ارائه می دهد ( ICR )

پشتیبانی از پروتکل بین المللی ONVIF ، امکان استفاده از این دوربین با سیستم های ضبط برند های دیگر را برای کاربران فراهم می کند. گستره دمایی منفی 30 تا مثبت 50 درجه سانتیگراد این دوربین و عملکرد در رطوبت حداکثر 95% از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد.

برای دیدن مشخصات فنی این محصول به این لینک مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial