اکسس پوینت بی سیم انجنیوس مدل ECB600

اکسس پوینت بی سیم انجنیوس مدل ECB600

اکسس پوینت انجنیوس مدل ECB600 از نوع داخلی و با 4 آنتن مجزا برای دریافت و ارسال اطلاعات می باشد . این دستگاه امکان عملکرد مطلوب در دو باند فرکانسی 2.4 گیگا هرتز و 5 گیگا هرتز را با سرعت 300 مگا بیت بر ثانیه دارا می باشد . همچنین جهت انتقال اطلاعات بر بستر شبکه های کابلی ، یک پورت شبکه با سرعت 10/100/1000 مگا بیت بر ثانیه ( گیگا بایتی ) بر روی این اکسس پو ینت قرار داده شده است .

جهت ارتقای امنیت دستگاه ECB600 از قابلیت  WPS بصورت نرم افزاری بهره برده شده است . این دستگاه با ظاهر زیبا و طراحی جذاب خود یک انتخاب مناسب برای فضاهای داخلی که نیاز به دریافت و ارسال اطلاعات با سرعت بالا دارند می باشد .

برای انتقال مناسب اطلاعات در همه جهت ، 4 آنتن چند جهته ، 5 دی بی آی بر روی آن قرار گرفته است که بصورت یکپارچه ، شعاع مناسب ارسال اطلاعات را فراهم می کنند . از این دستگاه می توان در حالت های مختلف مانند : اکسس پو ینت ، اکسس پوینت WDS ، بریج WDS و ریپیتر یا تقویت کننده سیگنال استفاده کرد .

اکسس پو ینت داخلی ECB600 انجنیوس از استاندارد 802.11n برای عملکرد مطلوب در دو باند فرکانسی با حداکثر سرعت پشتیبانی می کند ، همچنین این دستگاه به لطف استاندارد 802.3at/af قادر است تا با استفاده از پورت
شبکه تعبیه شده بر روی خود ، تجهیزات شبکه را از طریق POE تغذیه نماید .

جهت مشاهده و مدیریت پارامتر های مختلف شبکه بر روی این اکسس پو ینت ، کاربران می توانند از نرم افزار EZ Controller استفاده کنند که با عملکرد ساده و در عین حال دقیق خود ، دسترسی به همه تنظیمات را بخوبی فراهم می کند.

قیمت مناسب اکسس پو ینت انجنیوس مدل ECB600 ، باعث شده تا بسیاری از مشتریان برای گسترش شبکه بی سیم خود آن را انتخاب کنند . این دستگاه می تواند بصورت اتوماتیک باند فرکانسی کاربران را شناسایی کند و موثرترین داده ها را برای آنها بفرستد . همچنین آنها می توانند دستگاه پرینتر خود را نیز به این دستگاه متصل کرده و از آن استفاده کنند .

منبع : سایت انچنیوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button با توتال شبکه تماس بگیرید
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial